Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:38 uur
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:41 uur
@viking: Ik heb expres op dat nummer gestemd, omdat ik het absoluut er niet bij vind horen.
freddze bedankt voor het wijzigen van mijn 1-1 in 2-1. Ik kon dat niet omdat ik steeds geen plaatsknopje heb. Erg irritant dat mume momenteel.
freddze bedankt voor het wijzigen van mijn 1-1 in 2-1. Ik kon dat niet omdat ik steeds geen plaatsknopje heb. Erg irritant dat mume momenteel.
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:45 uur
1-2
Dat nummer is nog gecovered in de jaren 90 door.... weet ik niet meer. Was erg goed. Hoor nu het origineel voor het eerst, grappig.
(oh en ja sorry hoor, ik ontdek nu van alles, maarre... Blitz - Underground
goed man!)
Dat nummer is nog gecovered in de jaren 90 door.... weet ik niet meer. Was erg goed. Hoor nu het origineel voor het eerst, grappig.
goed man!)
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:49 uur
musicfriek schreef:
Dat nummer is nog gecovered in de jaren 90 door.... weet ik niet meer. Was erg goed
Dat nummer is nog gecovered in de jaren 90 door.... weet ik niet meer. Was erg goed
Visceral Evisceration?
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:53 uur
musicfriek schreef:
goed man!)
Is toch juist leuk! Laat maar horen hoor, kan ik zeker goed waarderen! (oh en ja sorry hoor, ik ontdek nu van alles, maarre... Blitz - Underground
goed man!)
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:53 uur
Ik luister die lijst van reptile die hij hier paar dagen geleden postte. Ik hoor van alles moois nu en ik MOET er af toe even melding van maken. Excusee

0
geplaatst: 3 december 2007, 21:55 uur
musicfriek schreef:
Ik luister die lijst van reptile die hij hier paar dagen geleden postte. Ik hoor van alles moois nu en ik MOET er af toe even melding van maken. Excusee
(quote)

In je enthousiasme vergeten op Pet Shop Boys te stemmen friek ?:)
0
geplaatst: 3 december 2007, 22:01 uur
the viking schreef:
Domino Dancing vind ik een van de grootste gedrochten van PSB, maar had alsnog mijn stem wel gehad. Billy Idol is helemaal

0
Sheplays
geplaatst: 3 december 2007, 22:04 uur
reptile71 schreef:

(quote)
De rekening volgt vast nog wel 

0
geplaatst: 3 december 2007, 22:05 uur
reptile71 schreef:

(quote)
De rekening volgt vast nog wel 
Ook zo'n fijn pee emmetje gehad?