Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:03 uur
Alicia schreef:
Het gaat even te snel voor mij nu, zit met een dikke vette oliebol in de hand en glij nu uit over het toestd]]===bord!
Prima, gewoon 0-4 intypen Het gaat even te snel voor mij nu, zit met een dikke vette oliebol in de hand en glij nu uit over het toestd]]===bord!

0
geplaatst: 4 december 2007, 19:06 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:06 uur
Bij loting 21 is het linkje van Cabaret Voltaire niet goed,krijg een linkje naar Modern English. Hier de goede link:Nag Nag Nag
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:14 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:14 uur
Ik ben wel erg gelukkig dat de versie van The Damned van In Dulce Decorum die van Miami Vice serie is. Deze is namelijk een stuk beter dan de versie van studio album Anything.
Degene die deze link heeft gezocht; bedankt.
Degene die deze link heeft gezocht; bedankt.
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:16 uur
deric raven schreef:
Ik ben wel erg gelukkig dat de versie van The Damned van In Dulce Decorum die van Miami Vice serie is..
Ik ben wel erg gelukkig dat de versie van The Damned van In Dulce Decorum die van Miami Vice serie is..
Minder gelukkig zijn wij echter met het feit dat het prachtige Quiet Life van Japan hieraan is geslachtofferd

0
geplaatst: 4 december 2007, 19:17 uur
Inderdaad ook een mooi nummer ,voor mij echter net iets minder dan In Dulce Decoru 

0
geplaatst: 4 december 2007, 19:18 uur
lebowski schreef:
Minder gelukkig zijn wij echter met het feit dat het prachtige Quiet Life van Japan hieraan is geslachtofferd
(quote)

Wij (deric & leon) niet.
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:26 uur
Dat wil jij echt niet weten.....de poeder zit in het haar, maar da's normaal! Onvervalste New Wave!!!!!
0
geplaatst: 4 december 2007, 19:31 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Ach we hebben altijd China nog... 
Hebben ze daar ook olliebollen?
* denotes required fields.