MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
Ruby1966
0-3

Alicia schreef:
Het gaat even te snel voor mij nu, zit met een dikke vette oliebol in de hand en glij nu uit over het toestd]]===bord!
Prima, gewoon 0-4 intypen

1-3 voor de eer

hoor altijd een Sylvian-echo in dit nummer

1-5 zo goed?

Alicia schreef:
1-5 zo goed?
... je 2de goeie daad al van vandaag, je komt zeker in de hemel.

Bij loting 21 is het linkje van Cabaret Voltaire niet goed,krijg een linkje naar Modern English. Hier de goede link:Nag Nag Nag

Sheplays
2-1

Ik ben wel erg gelukkig dat de versie van The Damned van In Dulce Decorum die van Miami Vice serie is. Deze is namelijk een stuk beter dan de versie van studio album Anything.
Degene die deze link heeft gezocht; bedankt.

deric raven schreef:
Ik ben wel erg gelukkig dat de versie van The Damned van In Dulce Decorum die van Miami Vice serie is..

Minder gelukkig zijn wij echter met het feit dat het prachtige Quiet Life van Japan hieraan is geslachtofferd

Inderdaad ook een mooi nummer ,voor mij echter net iets minder dan In Dulce Decoru

lebowski schreef:
(quote)

Minder gelukkig zijn wij echter met het feit dat het prachtige Quiet Life van Japan hieraan is geslachtofferd

Wij (deric & leon) niet.

0-3

Blijf glijen hierr]--== zonde idd van Japan!

Alicia schreef:
0-3

Ben wel benieuwd hoe jij oliebollen eet

1-3

Dat wil jij echt niet weten.....de poeder zit in het haar, maar da's normaal! Onvervalste New Wave!!!!!

Sheplays
2-3

Alicia schreef:
0-3

Ach we hebben altijd China nog...

reptile71 schreef:
(quote)
Ach we hebben altijd China nog...

Hebben ze daar ook olliebollen?

Gast
geplaatst: vandaag om 04:24 uur

geplaatst: vandaag om 04:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.