Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
perfume
geplaatst: 5 december 2007, 22:21 uur
lebowski schreef:
Maar geloof me, ik vind het ook echt vreselijke muziek. Het enige dat ik zal toegeven dat in geval van twijfel (zoals bij deze match) mijn stem niet naar OMD gaat. Verder.... ben ik goudeerlijk
(quote)
Maar geloof me, ik vind het ook echt vreselijke muziek. Het enige dat ik zal toegeven dat in geval van twijfel (zoals bij deze match) mijn stem niet naar OMD gaat. Verder.... ben ik goudeerlijk

OMD vind ik best goed maar dan het oude werk . Zoals bijvoorbeeld het album Organization
Maar die Maid is al zo grijs gedraaid dat ze inmiddels geen maagd meer is 
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:22 uur
Blijft voor mij een tijdloos nummer, die intro, die climax, voor mij een van mijn favoriete jaren 80 nummers
Hoe grijsgedraaid ook 
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:22 uur
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:27 uur
lebowski schreef:
Twice as Man had wel wat meer verdiend, uitstekende groep, en we weten gelijk weer waar het intro van U2's Bullet the Blue Sky vandaan komt.
voor de statistieken: 5-2
(even mijn terugleesuurtje...) Ik vind dat dus niet op elkaar lijken, zou eerder zeggen waar Fascination Street van The Cure door geinspireerd lijkt te zijn. Luister die nummers maar eens samen.Twice as Man had wel wat meer verdiend, uitstekende groep, en we weten gelijk weer waar het intro van U2's Bullet the Blue Sky vandaan komt.
voor de statistieken: 5-2
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:28 uur
8-1 zonde dat modern eon al in de 1e ronde zo'n topper treft
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:28 uur
Cygnus schreef:
Goedemorgen Cygnus

We zijn bezig met de 2e ronde.
0
geplaatst: 5 december 2007, 22:30 uur
86. Lloyd Cole & The Commotions– Perfect Skin vs. The Jesus & Mary Chain - Head On
1-0 allebei sterk.
1-0 allebei sterk.
* denotes required fields.