MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

0-2 ~ moeilijk

Moeilijk, maar uiteindelijk toch vrij overtuigend:
3-3

Sheplays
4-3

*Saskia
5-3

Verrassend!

yes ik mag Talk Talk uitschakelen

5-6

Ruby1966
0-1

0-2

Bijna al mijn favoriete nummers uitgeschakeld en een hemeltergend zwakke broeder als Sunday Morning zit er nog in.

Sheplays
0-3

the viking schreef:
Bijna al mijn favoriete nummers uitgeschakeld en een hemeltergend zwakke broeder als Sunday Morning zit er nog in.

Ook ik zie dat mijn bijdragen aardig zijn uitgedund, vind het vooral jammer van de Nederlandse bijdragen (MAM, Blue Murder, Spasmodique) die direct sneuvelden.

Het hemeltergend zwakke Sunday Morning is ook een bijdrage van mij, was de allerlaatste toevoeging voor de KO en idd niet heel best. Zie me dus zowaar genoodzaakt voor die pipo's van AFoS te stemmen

0-4

Ruby1966
the viking schreef:

Die heb je verdorie zelf een ronde verder geholpen ten koste van Sixty-Eight Guns van The Alarm....tssssssss

Ruby1966 schreef:
Die heb je verdorie zelf een ronde verder geholpen ten koste van Sixty-Eight Guns van The Alarm....tssssssss

Dat was mede om taktische redenen ofschoon ik ook niet kapot ben van The Alarm uitgezonderd het laatste gedeelte van Sixty Eight Guns(anders was mijn stem natuurlijk naar the Alarm gegaan.) Door 4-1 te stemmen had ik nog net de gelegenheid voordat het werk wachtte om in de volgende loting op I Ran te stemmen

1-0, zo simpel maar toch zo briljant

Duidelijk

2-1

Ruby1966
2-2

Ruby1966
the viking schreef:

Niet het hele bericht uit z'n context halen Ruby

Even de belangrijkste strekking eruit gefilterd....

Thunder in the air,
Before a storm that rips,
Anger in my heart,
A finger on my lips,

You showed me that silence,
That haunts this troubled world,
You showed me that silence
Can speak louder than words

Words end in disaster
On the rocks, in pieces,
I know something lives on there,
But I can't say what it is,

You showed me that silence,
That haunts this troubled world,
You showed me that silence
Can speak louder than words.

3-2

Gast
geplaatst: vandaag om 03:57 uur

geplaatst: vandaag om 03:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.