MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
2-5 kies voor de nostalgie hier...

Ruby1966
2-6

Ruby1966
2-0

Sheplays
4-0

perfume
4-2

Jeetje dit gaat me te snel. ben ook weer drie dingen tegelijk aan het doen. Journaal kijken. koffie drinken en koekje eten!!

Wordt knettergek hier en The Search er ook al uit een van mijn laatste strohalmen

perfume
the viking schreef:
word knettergek hier en The Search er ook al uit een van mijn laatste strohalmen

Ja dat is echt een SCHANDE!!!GRRR.....

Als het nou niet zo'n commercieel gedrocht van OMD was geweest,dan had ik er vrede mee gehad maar nu

Sheplays
Waarom stem je er dan op?

De oude OMD is minder commercieel dan The Search hoor, zeker The New Stone Age, maar Messages is ook geen pophitje.

Stemde op The Search Janine

perfume
reptile71 schreef:
De oude OMD is minder commercieel dan The Search hoor, zeker The New Stone Age, maar Messages is ook geen pophitje.

hahahaha.......

reptile71 schreef:

Messages geen pophitje?

Sheplays
the viking schreef:
Stemde op The Search Janine

Dat was de vorige ronde maar deze.....??

starsailor schreef:
wat een drogreden...

Zal best zijn, maar ik vind die andere dus interessanter inmiddels.. fijn dat jij immuun bent voor sufroulatie

perfume schreef:
Jeetje dit gaat me te snel. ben ook weer drie dingen tegelijk aan het doen. Journaal kijken. koffie drinken en koekje eten!!
Dat zijn wel 3 hele ingewikkelde dingen ook natuurlijk en dan tegelijk nog stemmen... Is niet voor mannen weggelegd dat soort acties.

The New Stone Age is voor mij althans een prachtig volwaardig nummer hoor maar Messages

the viking schreef:
Messages geen pophitje?
Nou ja die is al wat commercieler, maar The New Stone Age niet in elk geval.

perfume
reptile71 schreef:
Dat zijn wel 3 hele ingewikkelde dingen ook natuurlijk en dan tegelijk nog stemmen... Is niet voor mannen weggelegd dat soort acties.

Sheplays schreef:
Dat was de vorige ronde maar deze.....??
Omdat The New Stone Age geen commercieel gedrocht is Janine...

En om de bomen tussen het bos nog te zien:

22. Talk Talk - Renee vs. OMD - The New Stone Age

stand 4-4

reptile71 schreef:
Omdat The New Stone Age geen commercieel gedrocht is Janine...

Inderdaad Geef mij dan maar de holbewoner muziek

5 -4 hoppa

Het wachten is op de vijf

Gast
geplaatst: vandaag om 22:41 uur

geplaatst: vandaag om 22:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.