Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
perfume
geplaatst: 7 december 2007, 20:09 uur
4-2
Jeetje dit gaat me te snel. ben ook weer drie dingen tegelijk aan het doen. Journaal kijken. koffie drinken en koekje eten!!
Jeetje dit gaat me te snel. ben ook weer drie dingen tegelijk aan het doen. Journaal kijken. koffie drinken en koekje eten!!

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:11 uur
Wordt knettergek hier en The Search er ook al uit een van mijn laatste strohalmen 

0
perfume
geplaatst: 7 december 2007, 20:14 uur
the viking schreef:
word knettergek hier en The Search er ook al uit een van mijn laatste strohalmen
word knettergek hier en The Search er ook al uit een van mijn laatste strohalmen

Ja dat is echt een SCHANDE!!!GRRR.....

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:18 uur
Als het nou niet zo'n commercieel gedrocht van OMD was geweest,dan had ik er vrede mee gehad maar nu 

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:20 uur
De oude OMD is minder commercieel dan The Search hoor, zeker The New Stone Age, maar Messages is ook geen pophitje.
0
perfume
geplaatst: 7 december 2007, 20:22 uur
reptile71 schreef:
De oude OMD is minder commercieel dan The Search hoor, zeker The New Stone Age, maar Messages is ook geen pophitje.
hahahaha.......
0
geplaatst: 7 december 2007, 20:22 uur
reptile71 schreef:
Messages geen pophitje?

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:23 uur
starsailor schreef:
wat een drogreden...
wat een drogreden...
Zal best zijn, maar ik vind die andere dus interessanter inmiddels.. fijn dat jij immuun bent voor sufroulatie

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:23 uur
perfume schreef:
Dat zijn wel 3 hele ingewikkelde dingen ook natuurlijk en dan tegelijk nog stemmen... Jeetje dit gaat me te snel. ben ook weer drie dingen tegelijk aan het doen. Journaal kijken. koffie drinken en koekje eten!!

Is niet voor mannen weggelegd dat soort acties. 
0
geplaatst: 7 december 2007, 20:24 uur
The New Stone Age is voor mij althans een prachtig volwaardig nummer hoor maar Messages 

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:26 uur
Nou ja die is al wat commercieler, maar The New Stone Age niet in elk geval.
0
perfume
geplaatst: 7 december 2007, 20:26 uur
reptile71 schreef:
Dat zijn wel 3 hele ingewikkelde dingen ook natuurlijk en dan tegelijk nog stemmen...
Dat zijn wel 3 hele ingewikkelde dingen ook natuurlijk en dan tegelijk nog stemmen...

0
geplaatst: 7 december 2007, 20:29 uur
Sheplays schreef:
Dat was de vorige ronde maar deze.....??
Omdat The New Stone Age geen commercieel gedrocht is Janine...Dat was de vorige ronde maar deze.....??
0
geplaatst: 7 december 2007, 20:29 uur
En om de bomen tussen het bos nog te zien: 
22. Talk Talk - Renee vs. OMD - The New Stone Age
stand 4-4

22. Talk Talk - Renee vs. OMD - The New Stone Age
stand 4-4
0
geplaatst: 7 december 2007, 20:31 uur
reptile71 schreef:
Omdat The New Stone Age geen commercieel gedrocht is Janine...
Omdat The New Stone Age geen commercieel gedrocht is Janine...
Inderdaad
Geef mij dan maar de holbewoner muziek 
* denotes required fields.