MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
freddze schreef:
(quote)
hahaha! typisch des vikings, mag ik aannemen

--------------------------BELANGRIJK BERICHT--------------------------------

Nu we op slechts anderhalve battle van het einde van de derde ronde zijn, stokt het hier ineens. Niet zo verwonderlijk gezien het tijdstip, maar 't wil toch weer net lukken

En ik heb morgenvroeg nog dingen te doen, dus zal pas rond 12u 's middags de nieuwe ronde kunnen plaatsen. Het zou wel eens kunnen dat ik de nummers nog eens door mekaar hussel (hassle - whatever ), omdat er al klachten geweest zijn dat er anders tactisch kan gestemd worden, maar dat zie ik nog wel.

Dus aan iedereen die zich zou geroepen voelen wil ik toch maar even vragen om te wachten met het plaatsen van nummers van de vierde ronde (al is het ook maar om Alicia's nieuwe mooie beeldje te zien verschijnen...)

Afspraak morgen rond 12u dus!

Aan allen nu nog online wens ik voor straks een verkwikkende nachtrust toe

--------------------------EINDE BELANGRIJK BERICHT--------------------------

Geweldig Freddze en nog bedankt voor je ongebreidelde inzet!.Wat komt die opmerking van dat taktisch stemmen mij toch bekend voor. De klachtencomissie zal wel weer overuren hebben gemaakt

perfume
Tip: Luister eens naar het nummer "Alone" van Nosferatu! Staat vast niet in deze KO! Ik vind het een van de mooiste liedjes in het genre ooit!

Van Nosferatu heb ik wel eens wat van gehoord volgens mij.

Voilà

perfume
the viking schreef:
Nosferatu heb ik wel eens wat van gehoord volgens mij

Vooral het album dat in mijn top tien staat is de moeite waard Een mooie verzamelaar van deze echte gothic/wave band

perfume
Bedankt voor de clip Viking! Nog nooit gezien!

perfume
Ik hoop dat The Search wint .

perfume
Deze New Wave KO is erg beperkt in het aanbod. Er staat niets in van Diary Of Dreams. Weinig of niets van The Danse Society, Clan Of Xymox,Nosferatu, This Burning Effigy,VNV Nation, Covenant, Lowlife en ik kan er nog 10 toevoegen!!! ...... mmm Hoe objectief Tja......Vind het toch een leuk topic hoor!!

2000 Lightyears from home !!! Mooie cover van The Danse Society

dit kost me een paar , met name onverschrokken, vrienden maar toch

4-5

perfume
Jammer, maar ieder zijn stem

Ruby1966
4-6

perfume
Voorlopig heb je het lot van The Search beslecht!!
Jammer

Ruby1966
Het spijt me, perfume

Dit is voorlopig tot 12.00 uur de laatste battle.

64. Tuxedomoon - No Tears vs. Simple Minds - This Fear of Gods

Ruby1966
0-1

perfume
0-2

perfume
Voor mij jeugdsentiment! Dit album werd uitgebracht toen ik net als pubertje kwam kijken!! Dit was mijn eerste Elpee van de SM ! Dus heel veel nostalgie en sentiment!! Tja.... Ik vind het nog steeds een van de beste albums van de Simple Minds.

Sheplays
perfume schreef:
Deze New Wave KO is erg beperkt in het aanbod. Er staat niets in van Diary Of Dreams. Weinig of niets van The Danse Society, Clan Of Xymox,Nosferatu, This Burning Effigy,VNV Nation, Covenant, Lowlife en ik kan er nog 10 toevoegen!!! ...... mmm Hoe objectief Tja......Vind het toch een leuk topic hoor!!

2000 Lightyears from home !!! Mooie cover van The Danse Society

De volgende keer zelf nomineren?

Oldfart schreef:
wat deed the Clash hier eigenlijk? kwam toevallig langs of zo???

The Clash is er door mij ingegooid, overigs net als The Wipers (!) die het veld al hebben moeten verlaten. We waren het eens dat we het begrip New Wave ruim zouden nemen.

0-3

perfume
Sheplays schreef:
The Clash is er door mij ingegooid, overigs net als The Wipers (!) die het veld al hebben moeten verlaten. We waren het eens dat we het begrip New Wave ruim zouden nemen.

Afgezien van dit geklets Wat is je stem bij deze battle Janine?
(jeetje The Wipers ken ik niet eens! en om maar te zwijgen van The Clash, vreselijk )

Sheplays
perfume schreef:
Afgezien van dit geklets Wat is je stem bij deze battle Janine?
(jeetje The Wipers ken ik niet eens! en om maar te zwijgen van The Clash, vreselijk )

Allemaal muziek uit de tijd van de post punk/new wave, kid!

perfume
Kid kittekat?

Empires& Dance was en is het enige echte cult album van de Simpele Zielen!

0-5

Heb jij wel geslapen joh, perfume?

perfume
Nee nog niet Slapen kan ik nog lang genoeg als ik dood ben!
Maar, ik word nu wel langzamerhand moe

Trouwens een heel mooi liedje van de SM Deze moet echt doorgaan

Sheplays schreef:
The Clash is er door mij ingegooid, overigs net als The Wipers (!) die het veld al hebben moeten verlaten. We waren het eens dat we het begrip New Wave ruim zouden nemen

Zie ik zelf ook zo, maar het begrip New Wave heeft anno nu blijkbaar een wat 'krappere' invulling gekregen, maar juist daardoor viel die aanwezigheid van the Clash zo op.
Heb het de afgelopen weken erg druk gehad, heb daardoor zelfs de Wipers hier niet eens langs zien komen ( geloof ik)

Parfummetje schreef: jeetje The Wipers ken ik niet eens!
Ja dat kan natuurlijk eigenlijk niet

perfume
The Wipers!! Who are they????

wipers
eigenlijk zonder "the"

perfume
Wat is je stem|Oldfart?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:43 uur

geplaatst: vandaag om 15:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.