Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 december 2007, 01:48 uur
5-3

deric raven schreef:
En bij twijfel stem ik nog wel voor Doot-Doot.
doot doot is al lang dood dood, jongen En bij twijfel stem ik nog wel voor Doot-Doot.

0
geplaatst: 8 december 2007, 01:49 uur
0
perfume
geplaatst: 8 december 2007, 01:52 uur
3-1
Ach wat de boer niet kent dat vreet ie niet!!!
Abecedarians zijn veel beter beste Wavers!

0
geplaatst: 8 december 2007, 01:53 uur
musicfriek schreef:
Ja, ik ben niet zo voorspelbaar als je denkt hoor
Denk ik ook helemaal niet hoor. Maar hoe dan ook fantastische plaat, Garlands Ja, ik ben niet zo voorspelbaar als je denkt hoor

perfume schreef:
Abecederians zijn veel beter beste Wavers!
Ik geef grif toe dat de Abecedarians schitterend zijn, maar tegen deze Garlands kan dit nummer niet op Ach wat de boer niet kent dat vreet ie niet!!!
Abecederians zijn veel beter beste Wavers!

0
geplaatst: 8 december 2007, 01:55 uur
perfume schreef:

Man, CT zijn de visionairen van de jaren 80. Dit nummer met name onderstreept hun genialiteit

0
geplaatst: 8 december 2007, 01:57 uur
perfume schreef:

Mwah, dit nummer niet hoor, Garlands is wel paar klassen beter

0
perfume
geplaatst: 8 december 2007, 02:02 uur
Ken je het nummer Come Out van Abecedarians? Dat is pas Wave!

0
geplaatst: 8 december 2007, 02:05 uur
Aan alle fans van The Cure wil ik het nummer 'Beneath The City Of The Hedonistic Bohemians' van Abecedarians aanraden. Dit had namelijk evengoed een nummer van Robert S. en de zijnen kunnen geweest zijn. Ben er nu naar aan het luisteren 

0
geplaatst: 8 december 2007, 02:10 uur
Beide erg matig
Verbazingwekkend dat dit soort nummers in staat blijken te zijn om de derde ronde te bereiken 
6-1 maar
Verbazingwekkend dat dit soort nummers in staat blijken te zijn om de derde ronde te bereiken 
6-1 maar
0
geplaatst: 8 december 2007, 02:12 uur
63. The Search - 20 And Nostalgic vs. The Jesus & Mary Chain - Just Like Honey
0-1 (6/10 vs. 9/10)
Sorry, Erik.. maar ik vind dit een der matige nummers van The Search
(wat niet betekent dat ik niet op zoek ga gaan naar hun twee andere cd's, heel binnenkort!)
0-1 (6/10 vs. 9/10)
Sorry, Erik.. maar ik vind dit een der matige nummers van The Search

(wat niet betekent dat ik niet op zoek ga gaan naar hun twee andere cd's, heel binnenkort!)
0
geplaatst: 8 december 2007, 02:16 uur
Vind ik zelf ook hoor.Per ongeluk het verkeerde nummer genomineerd. Heb het verder maar op zijn beloop gelaten 

0
geplaatst: 8 december 2007, 02:18 uur
Just Like Honey heeft natuurlijk helemaal niets met New Wave te maken,daarom toch 2-3
0
geplaatst: 8 december 2007, 02:29 uur
Jesus & MC is natuurlijk wel een exponent van new wave, maar meer instigators van Shoegaze.. Verder heb ik hun stofzuiger sound nooit helemaal op het niveau kunnen plaatsen van critici en politiek correcte muziekliefhebbers. Sorry.
0
geplaatst: 8 december 2007, 02:34 uur
the viking schreef:
Per ongeluk het verkeerde nummer genomineerd. Heb het verder maar op zijn beloop gelaten
Per ongeluk het verkeerde nummer genomineerd. Heb het verder maar op zijn beloop gelaten

hahaha! typisch des vikings, mag ik aannemen 
--------------------------BELANGRIJK BERICHT--------------------------------
Nu we op slechts anderhalve battle van het einde van de derde ronde zijn, stokt het hier ineens. Niet zo verwonderlijk gezien het tijdstip, maar 't wil toch weer net lukken

En ik heb morgenvroeg nog dingen te doen, dus zal pas rond 12u 's middags de nieuwe ronde kunnen plaatsen. Het zou wel eens kunnen dat ik de nummers nog eens door mekaar hussel (hassle
- whatever
), omdat er al klachten geweest zijn dat er anders tactisch kan gestemd worden, maar dat zie ik nog wel.Dus aan iedereen die zich zou geroepen voelen wil ik toch maar even vragen om te wachten met het plaatsen van nummers van de vierde ronde (al is het ook maar om Alicia's nieuwe mooie beeldje te zien verschijnen...)
Afspraak morgen rond 12u dus!
Aan allen nu nog online wens ik voor straks een verkwikkende nachtrust toe

--------------------------EINDE BELANGRIJK BERICHT--------------------------
0
geplaatst: 8 december 2007, 02:44 uur
en daar hebben we je bloemenhippie weer. waar hebben we die nog gezien?* denotes required fields.