MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
reptile71 schreef:
(quote)
We zijn in de fase dat we alles kennen...

Ik ben in de fase dat ik 5 minuten moet wachten voor ik weer mag downloaden van Rapidshare.

@Orbit: Ik heb alleen The Cure - Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me op 2,5, de rest allemaal voldoende hoor. A Forest is ook gewoon een prima nummer, voor mij was dit een geval 8 vs. 10.

herman schreef:
Ik ben in de fase dat ik 5 minuten moet wachten voor ik weer mag downloaden van Rapidshare.
Had je mijn mapjes moeten downloaden. Had je 126 nummers uit de KO gehad nu.

6-1 hoe is dat Zebra-gedoe zo ver gekomen

herman schreef:

@Orbit: Ik heb alleen The Cure - Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me op 2,5, de rest allemaal voldoende hoor. A Forest is ook gewoon een prima nummer, voor mij was dit een geval 8 vs. 10.

Ik vind tussen NO en The Cure een gapend zwart gat, misschien hoogstens opgevuld door Blue Monday en The Perfect Kiss (extended).. geen vergelijk helaas. Blue Monday ligt er al veel te vroeg uit trouwens, dat nummer is gewoon een spijkerharde new wave classic. Maar zoals alles in deze KO, is dat al niet meer een zekerheid

lebowski schreef:

Er zijn veel sms-ers geweest die op hun gestemd hebben.

3-5 SM dus!

@Orbit:
Ik probeer af en toe eens plaat van The Cure, maar het wil gewoon niet echt lukken... Heb 2 platen en een verzamelaar en ze zelfs eens live gezien... New Order spreekt me veel meer aan, vooral de desolate sfeer van het debuut. Blue Monday en Perfect Kiss zijn ok, maar mijn favoriete uptempo nummers zijn Temptation en Everything's Gone Green. En Crystal, maar da's geen new wave meer denk ik.

lebowski schreef:

Terwijl I Can't Live in a Living Room, wél een goed nummer van Red Zebra, amper een kans heeft gekregen.

herman schreef:
@Orbit:
Ik probeer af en toe eens plaat van The Cure, maar het wil gewoon niet echt lukken... Heb 2 platen en een verzamelaar en ze zelfs eens live gezien... New Order spreekt me veel meer aan, vooral de desolate sfeer van het debuut. Blue Monday en Perfect Kiss zijn ok, maar mijn favoriete uptempo nummers zijn Temptation en Everything's Gone Green. En Crystal, maar da's geen new wave meer denk ik.

Dus wat ik zei klopt gewoon Je mag het gewoon zeggen hoor, niet iedereen is weerloos tegenover De Genezing!

Arno schreef:
(quote)

Terwijl I Can't Live in a Living Room, wél een goed nummer van Red Zebra, amper een kans heeft gekregen.
gelukkige loting van het nummer... en zoals jesus zei, die sms-ers he!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:03 uur

geplaatst: vandaag om 16:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.