Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:03 uur
reptile71 schreef:

(quote)
We zijn in de fase dat we alles kennen... 
Ik ben in de fase dat ik 5 minuten moet wachten voor ik weer mag downloaden van Rapidshare.

@Orbit: Ik heb alleen The Cure - Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me op 2,5, de rest allemaal voldoende hoor.
A Forest is ook gewoon een prima nummer, voor mij was dit een geval 8 vs. 10. 
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:04 uur
herman schreef:
Ik ben in de fase dat ik 5 minuten moet wachten voor ik weer mag downloaden van Rapidshare.
Had je mijn mapjes moeten downloaden. Ik ben in de fase dat ik 5 minuten moet wachten voor ik weer mag downloaden van Rapidshare.

Had je 126 nummers uit de KO gehad nu.
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:04 uur
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:07 uur
herman schreef:
@Orbit: Ik heb alleen The Cure - Kiss Me, Kiss Me, Kiss Me op 2,5, de rest allemaal voldoende hoor.
Ik vind tussen NO en The Cure een gapend zwart gat, misschien hoogstens opgevuld door Blue Monday en The Perfect Kiss (extended).. geen vergelijk helaas. Blue Monday ligt er al veel te vroeg uit trouwens, dat nummer is gewoon een spijkerharde new wave classic. Maar zoals alles in deze KO, is dat al niet meer een zekerheid

0
geplaatst: 9 december 2007, 02:07 uur
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:09 uur
@Orbit:
Ik probeer af en toe eens plaat van The Cure, maar het wil gewoon niet echt lukken... Heb 2 platen en een verzamelaar en ze zelfs eens live gezien... New Order spreekt me veel meer aan, vooral de desolate sfeer van het debuut. Blue Monday en Perfect Kiss zijn ok, maar mijn favoriete uptempo nummers zijn Temptation en Everything's Gone Green. En Crystal, maar da's geen new wave meer denk ik.
Ik probeer af en toe eens plaat van The Cure, maar het wil gewoon niet echt lukken... Heb 2 platen en een verzamelaar en ze zelfs eens live gezien... New Order spreekt me veel meer aan, vooral de desolate sfeer van het debuut. Blue Monday en Perfect Kiss zijn ok, maar mijn favoriete uptempo nummers zijn Temptation en Everything's Gone Green. En Crystal, maar da's geen new wave meer denk ik.
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:10 uur
Terwijl I Can't Live in a Living Room, wél een goed nummer van Red Zebra, amper een kans heeft gekregen.
0
geplaatst: 9 december 2007, 02:11 uur
herman schreef:
@Orbit:
@Orbit:
Dus wat ik zei klopt gewoon
Je mag het gewoon zeggen hoor, niet iedereen is weerloos tegenover De Genezing!
0
0
Arno schreef:
Terwijl I Can't Live in a Living Room, wél een goed nummer van Red Zebra, amper een kans heeft gekregen.
gelukkige loting van het nummer... en zoals jesus zei, die sms-ers he! (quote)

* denotes required fields.