MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
musicfriek schreef:
Jammer van P-Machinery..
The Unforgettable Fire vind ik dan ook wel een waanzinnig goed nummer van U2. Heeft die niet de 80's KO gewonnen trouwens?

Weet ik niet meer. Kate Bush toch? Maar heb U2 inmiddels wel een beetje gehad. Die van Propaganda blijf ik dus echt geweldig goed vinden, tijdloos

Edit: er zijn 2 jaren 80 KO's geweest, een hele commerciele (winnares Kate Bush - Running Up That Hill) en een wat serieuzere KO (winnaar The Cure - A Forest)

Hm... Propaganda klinkt juist zeer gedateerd. Maar goed...

Vind ik nou juist niet, A Secret Wish vind ik nog steeds erg fris klinken hoor. En de commercie heeft wat mij betreft U2 'vermoord': hun nummers doen me allemaal vrijwel niks meer.

musicfriek schreef:
Vind ik nou juist niet, A Secret Wish vind ik nog steeds erg fris klinken hoor. En de commercie heeft wat mij betreft U2 'vermoord': hun nummers doen me allemaal vrijwel niks meer.
Ja de commercie heeft U2 vermoord, begrijp wel wat je daarmee bedoelt, maar ik kan nog steeds wèl genieten van hun oude nummers. Ik vind nog steeds dat ze de meest geweldige nummers hebben gemaakt vroeger. Wat mij betreft is een debuutalbum als Boy zeer zeldzaam.

3-2

Vroege Vogels, het is allebei niet veel....maar dan wals ik nog liever op The Stranglers. Wat betreft de nummers die er uit liggen....inderdaad is dat weleens jammer....en dat ligt natuurlijk niet aan het nummer zelf, maar aan de loting. Moest ik even kiezen tussen "Fatal Flaw" en "Nightporter"!
Maar zo is het spel en het is maar een spelletje....ik heb toch prachtige (onbekende) nummers (o.a. And Also The Trees) gevonden en uiteraard ook "rommel". Vooral om het laatste (het ontdekken van voor mij althans onbekende nummers) doe ik mee.

The Employees - Pick It Up(6,5) vs. The Stranglers - Waltzinblack(6,5)

4-2

freddze schreef:
Even nog een vraagje tussendoor:

U.V. PØP is bij mij dé grote revelatie tot nu toe van deze KO, al was het linkje nog zo brak van kwaliteit.

Zal mezelf even alle credits toewijzen

titan (crew)
5-0

titan (crew)
1-5

Ruby1966
0-1 toch maar..

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.