Muziek / Muziekgames / -vs.-
zoeken in:
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 23:35 uur
2-1, waarom deze tegen elkaar eigenlijk (vind het wel leuk hoor, maar overeenkomst in stijl is er niet echt toch)??
0
geplaatst: 24 augustus 2006, 23:51 uur
Lukas schreef:
2-1, waarom deze tegen elkaar eigenlijk (vind het wel leuk hoor, maar overeenkomst in stijl is er niet echt toch)??
Overeenkomst in stijl hoeft toch niet persé? Ik vind dat deze bands qua populariteit ongeveer gelijkwaardig zijn (hoewel, misschien is Muse populairder). Beide aanwezig als grote naam afgelopen weekend op Lowlands, beide met drie mensen in de band, beide uit Engeland, beide ongeveer tegelijk doorgebroken etc...
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 00:02 uur
andré schreef:
Overeenkomst in stijl hoeft toch niet persé? Ik vind dat deze bands qua populariteit ongeveer gelijkwaardig zijn (hoewel, misschien is Muse populairder). Beide aanwezig als grote naam afgelopen weekend op Lowlands, beide met drie mensen in de band, beide uit Engeland, beide ongeveer tegelijk doorgebroken etc...
(quote)
Ok, geen aanval of zo, was gewoon benieuwd hoe je bij deze kwam

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 19:46 uur
8-5
Ik vind Placebo toch wel een paar klassen beter eigenlijk.
Ik vind Placebo toch wel een paar klassen beter eigenlijk.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 20:30 uur
Nieuwe, ook al verwacht ik dat op deze niet heel veel mensen afkomen: strijd tussen twee progmetal giganten:
Opeth - Blackwater Park vs. Dream Theater - Scenes from a Memory
Opeth - Blackwater Park vs. Dream Theater - Scenes from a Memory
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 20:36 uur
wat een keuze... Beide m'n favo platen van 2 van m'n favoriete bands. Scenes mag wel in m'n top 10 staan, maar Blackwater Park evenaart dit album ook. Komt erbij dat ik in een Opeth-mood ben, dus:
1-1
1-1
0
Omayyad
geplaatst: 27 augustus 2006, 20:40 uur
Het beste van Opeth tegen zowat het slechtste van Dream Theater. Daar hoef ik niet lang over na te denken:
2-1 derhalve.
2-1 derhalve.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.