Muziek / Muziekgames / Jaren 80 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:12 uur
241 S-Express - Theme from S-Express vs. Juan Pardo - No me hables
1-0
1-0
0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:13 uur
orbit schreef:
Je top10 zou goed bij een 50-er passen hoor, ouwe jongere, veel plezier met die pruimtabakrock van je
Je top10 zou goed bij een 50-er passen hoor, ouwe jongere, veel plezier met die pruimtabakrock van je

Wat vind je dan wel niet van mijn top-10

0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:14 uur
Ergens bekruipt mij het gevoel dat twee medeu-sers een andere smaak hebben. Corrigeer me als ik er naast zit hoor, maar ik krijg dat idee.
Is het misschien een idee dat we gaan denken: leven en laten leven, en er verders niet al te veel aandacht aan besteden?
Zomaar een suggestie hoor.
Is het misschien een idee dat we gaan denken: leven en laten leven, en er verders niet al te veel aandacht aan besteden?
0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:15 uur
Yak schreef:
Geleuter verwijderd, wat een kinderachtig gedoe zeg.
Geleuter verwijderd, wat een kinderachtig gedoe zeg.
Pfff, al de opwinding op MuMe wordt weggehaald

0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:15 uur
Ik hoef toch niet van iedere top10 iets te vinden?
Meneer musicfriek begint hier nota bene een hetze tegen (de beste) muziek uit de jaren 80 in een jaren 80 topic

0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:17 uur
Ik ben er klaar mee, dingen zijn me duidelijk geworden nu en daar doe ik mijn ding mee, ok? En nu lekker verder met deze KO, wil nog wel wat plezier beleven hier 

0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:18 uur
rayman schreef:
Ergens bekruipt mij het gevoel dat twee medeu-sers een andere smaak hebben. Corrigeer me als ik er naast zit hoor, maar ik krijg dat idee.

0
242 Pepsi & Shirley - Heartache vs. Jack Jersey - Sri Lanka my shangri la
1-0 (de dames van wham)
1-0 (de dames van wham)
0
0
geplaatst: 12 juli 2006, 18:19 uur
Yak schreef:
Zijn jullie nu eindelijk klaar?
Zijn jullie nu eindelijk klaar?
Volgens mij wel. De één lacht, de ander is het eens.
Volgende!
* denotes required fields.