MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
8. OutKast feat. Erykah Badu - Humble Mumble vs. Opgezwolle - Verre Oosten

Marcel²
3-1

4-2

Beste van Outkast...

...vandaag, morgen weer een andere

Hm, ik kan nu al een aantal keer achter elkaar niet stemmen omdat ik één van de nummers niet ken

Kos
4-3!

T.O. schreef:
Hm, ik kan nu al een aantal keer achter elkaar niet stemmen omdat ik één van de nummers niet ken

Ik ook niet, slechts 1 keer kunnen stemmen (maar ik stem ook daadwerkelijk als ik beide nummers ken, heb zo het gevoel dat dat niet bij iedereen altijd het geval is, ook in andere KO's).

revolver11
5-3

revolver11
9. 2Pac - Brenda's Got A Baby vs. The Lady of Rage feat. Snoop Doggy Dogg - Afro Puffs

1-0

Kos
2-0

Marcel²
3-0

Kos
Ik had verwacht dat het wat sneller zou gaan hier...

Tja ik ken die track van The Lady of Rage niet dus.... Eerste ronde kan ik zowiezo niet vaak meedoen , gezien ik bijna altijd één nummer niet ken. In zo'n beetje alle gevallen ken ik één nummer wel, maar die andere dan weer niet. Maargoed ik blijf alert zodat als er eentje komt die ik beiden ken, ik gewoon kan stemmen.

Kos
Zijn toch allemaal aardig bekende tracks tot nu toe. Effe snel downen of zo .

5-0

Het is voor deze te laat, maar www.youtube.com[/url] kan soms ook redding bieden, hoor.

2Pac - Brenda's Got a Baby (die kende ikzelf niet )
The Lady of Rage feat. Snoop Doggy Dogg - Afro Puffs

10. 2Pac - Fuck All Y'All vs. Beastie Boys - (You Gotta) Fight for Your Right (to Party!)

0-1 Kick It!

2Pac - Fuck All Y'All (wel lelijke amateuristische animated, maar het gaat om de muziek)
Beastie Boys - (You Gotta) Fight for Your Right (to Party!)

De kunst is dan alleen de videoclip niet in je afweging mee te laten tellen.

Van Pac ken ik niet, zal wel van goede huize moeten komen..

edit: lekker nummertje van Pac, maar kan niet op tegen deze klassieker van de Beasty Boys.

0-2

Kos
0-3

Kos
11. Mobb Deep - Survival of the Fittest vs. Grandmaster Melle Mel & Duke Bootee - Message II (Survival)

1-0

4-0

Wel merkwaardig: survival vs. survival

Marcel²
5-0

12. Method Man - I’ll Be There For You (You’re All I Need To Get By) vs. Bizarre - Rockstar

Method Man feat. Mary J. Blige - I’ll Be There For You (You’re All I Need To Get By)
Bizarre - Rockstar

Gast
geplaatst: vandaag om 10:38 uur

geplaatst: vandaag om 10:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.