MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
1-1

En iedereen die het nummer van O.K. niet kent moet het NU gaan luisteren en nog niet stemmen!

T.O. schreef:
En iedereen die het nummer van O.K. niet kent moet het NU gaan luisteren en nog niet stemmen!

Niiiiiiiice!

2-1

Toffe track, maar nothing beats The Light.

2-3

kom op Kos

Kos
3-4!

Spennend!

20. Public Enemy - Public Enemy No. 1 vs. Jurassic 5 - Freedom

1-1

PE is niet mijn ding.

3-1

Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien. Public Enemy is de punk onder de hip-hop (of zoiets).

psychonaatje schreef:

Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien.

Marcel²
4-1

Marcel²
0-2

0-5

22. De La Soul - Potholes in My Lawn vs. The Proov - The Ultimate

1-0

En hier komt een nadeel van Youtube om de hoek kijken: die video van Chamillionaire is een verkeerde, dat is het nummer Ridin' (van het album The Sound Of Revenge, ik denk dat de titel daar op slaat). Moeten we die dan maar opnieuw doen?

Kos
Voor mij niet, kende het nummer toch al.

De La Soul - Potholes in my Lawn vs. Proov - The Ultimate

2-0 .

4-0

Kos schreef:
Voor mij niet, kende het nummer toch al.

Toch vind ik het niet zuiver. We doen 'm opnieuw.

Chamillionaire - Sound of Revenge (niet het nummer dat op Youtube onder die naam staat!) vs. Eminem - My Name Is

Het zal weinig uitmaken, (bijna) niemand zal voor die Chamillionaire kiezen.

MJ_DA_MAN schreef:
Het zal weinig uitmaken, (bijna) niemand zal voor die Chamillionaire kiezen.

Doet niet ter zake. Het is het verkeerde nummer, of het nu Chamillionaire is of Rakim of wie dan ook, het blijft het verkeerde nummer.
Bovendien gaat het om een nummer dat door een gebruiker is aangedragen, niet iets uit een lijstje. Het nummer verdient een eerlijke kans. Als ik te correct overkom, so be it, maar ik denk dat jullie het ook niet leuk zouden vinden als een door jullie aangedragen nummer zou zijn afgewezen omdat iemand op Youtube de verkeerde titel bij de verkeerde track zet.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:50 uur

geplaatst: vandaag om 15:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.