Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 02:17 uur
1-1
En iedereen die het nummer van O.K. niet kent moet het NU gaan luisteren en nog niet stemmen!
En iedereen die het nummer van O.K. niet kent moet het NU gaan luisteren en nog niet stemmen!

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 03:27 uur
T.O. schreef:

Niiiiiiiice!

2-1
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 16:26 uur
20. Public Enemy - Public Enemy No. 1 vs. Jurassic 5 - Freedom
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 16:41 uur
3-1
Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien. Public Enemy is de punk onder de hip-hop (of zoiets).
Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien. Public Enemy is de punk onder de hip-hop (of zoiets).

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 16:43 uur
psychonaatje schreef:
Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien.
Ik ben de laatste weken achter het geheim van Public Enemy gekomen: je moet het gewoon keihard draaien.

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 17:42 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 18:51 uur
22. De La Soul - Potholes in My Lawn vs. The Proov - The Ultimate
1-0
1-0
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 19:21 uur
En hier komt een nadeel van Youtube om de hoek kijken: die video van Chamillionaire is een verkeerde, dat is het nummer Ridin' (van het album The Sound Of Revenge, ik denk dat de titel daar op slaat). Moeten we die dan maar opnieuw doen?
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:45 uur
Voor mij niet, kende het nummer toch al.
De La Soul - Potholes in my Lawn vs. Proov - The Ultimate
2-0
.
De La Soul - Potholes in my Lawn vs. Proov - The Ultimate
2-0
.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 21:01 uur
Kos schreef:
Toch vind ik het niet zuiver. We doen 'm opnieuw.
Chamillionaire - Sound of Revenge (niet het nummer dat op Youtube onder die naam staat!) vs. Eminem - My Name Is
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 21:03 uur
Het zal weinig uitmaken, (bijna) niemand zal voor die Chamillionaire kiezen.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 21:04 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Doet niet ter zake. Het is het verkeerde nummer, of het nu Chamillionaire is of Rakim of wie dan ook, het blijft het verkeerde nummer.

Bovendien gaat het om een nummer dat door een gebruiker is aangedragen, niet iets uit een lijstje. Het nummer verdient een eerlijke kans. Als ik te correct overkom, so be it, maar ik denk dat jullie het ook niet leuk zouden vinden als een door jullie aangedragen nummer zou zijn afgewezen omdat iemand op Youtube de verkeerde titel bij de verkeerde track zet.

* denotes required fields.