Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
Social_Mask
geplaatst: 24 april 2007, 22:46 uur
Volgens mij gaat die van Mr. Lif eruit, jammer. Maar gelukkig wel tegenover een waardige tegenstander.
0
geplaatst: 24 april 2007, 22:50 uur
6. GZA - 4th Chamber vs. The Pharcyde - Drop
1-0
Beste track van Liquid Swords
1-0
Beste track van Liquid Swords
0
Social_Mask
geplaatst: 24 april 2007, 22:51 uur
1-1
Vind dat album van GZA nog steeds niet veel..
Geweldige clip trouwens
Vind dat album van GZA nog steeds niet veel..
Geweldige clip trouwens

0
geplaatst: 24 april 2007, 22:54 uur
Idd de clip is erg goed. Hoe zijn ze er in godsnaam bij gekomen om een clip lang achteruit te lopen en dat weer vooruit te spoelen

0
geplaatst: 24 april 2007, 23:05 uur
5-2
vind ze even goed, dus kies ik voor de track die achterstaat.
Echt, voor mij beiden kwalitatief TOP
vind ze even goed, dus kies ik voor de track die achterstaat.
Echt, voor mij beiden kwalitatief TOP
0
Social_Mask
geplaatst: 24 april 2007, 23:07 uur
Maar die clip is dan ook weer 10000 keren beter dan de meeste clips

0
geplaatst: 24 april 2007, 23:15 uur
herbertwest schreef:
en Reunited is best wel een zuigend Wu-Tang nummer Niek. Gelukkig staan er nog iets van 10 Wu songs in
Wat is er in hemelsnaam minder aan Reunited dan aan andere Wu-Tang tracks? Heerlijke productie, heerlijke openingsrap van GZA. ODB komt hard en vooral Meth sluit heerlijk af. Ik snap echt niet wat er mis mee is, 1 van mijn favo WT tracks..en Reunited is best wel een zuigend Wu-Tang nummer Niek. Gelukkig staan er nog iets van 10 Wu songs in

Maar er zijn idd nog zat WT over

0
geplaatst: 24 april 2007, 23:16 uur
Vreselijke productie vind ik
Violen
. zangeresjes die Wu-Tang motherfucker zingen
.
Violen
. zangeresjes die Wu-Tang motherfucker zingen
.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:17 uur
5-3
Als Drop, Jazz (We've Got) eruit heeft gegooid dan kan ik er niet bij dat hij niet van 4th Chamber zou kunnen winnen.
Als Drop, Jazz (We've Got) eruit heeft gegooid dan kan ik er niet bij dat hij niet van 4th Chamber zou kunnen winnen.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:19 uur
Heb ik dus ook, het was de eerste Wu-Track waarbij ik echt zoiets had van; jammer, ze zijn hun stijl aan het aanpassen aan het wat toegankelijkere publiek. Op zich niks mis mee natuurlijk maar eigenlijk staat die track symbool voor mij voor de andere (en voor mij mindere) weg die ze zijn ingeslagen vanaf 1997.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:19 uur
Wu Tang is hier wel beetje de favoriet van de meeste, eh?
Is me opgevallen hier op MuMe: enkele favorieten van het publiek hier in het algemeen (naast de voor de hand liggende à la Tribe Called Quest en zo...)
Immortal Technique, Wu Tang, Canibus, Jedi Mind Tricks,...
Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor D.I.T.C., Boot Camp Click, Juice Crew...
Is me opgevallen hier op MuMe: enkele favorieten van het publiek hier in het algemeen (naast de voor de hand liggende à la Tribe Called Quest en zo...)
Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor D.I.T.C., Boot Camp Click, Juice Crew...
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:20 uur
Niek schreef:
5-3
5-3
Jazz had van mij die ronde mogen winnen
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:21 uur
P Jay schreef:
Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor Juice Crew...
Juice Crew zal ik eens gaan checken Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor Juice Crew...

Ben eigenlijk alleen goed bekend met Kool G Rap, die inderdaad veel te onbekend is op deze site. Masta Ace ken ik ook wel, maar die ligt me niet zo heel goed.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:23 uur
P Jay schreef:
Op zich snap ik het wel, maar Boot Camp Click is op zich niet zo heel invloedrijk geweest (in verhouding tot wu-tang en a tribe dan) Voor mij hebben ze in Dah Shinin (4.5*) en Enta da Stage (5*) wel 2 sort of classics.
DITC is natuurlijk met O.C., Big L, Lord Finesse, Show en AG en Diamond D een undergroundfenomeen.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:24 uur
Niek schreef:

Ben eigenlijk alleen goed bekend met Kool G Rap, die inderdaad veel te onbekend is op deze site. Masta Ace ken ik ook wel, maar die ligt me niet zo heel goed.
(quote)
Juice Crew zal ik eens gaan checken 
En Big Daddy Kane, Biz Markie, ... (de rest is wat minder bekend). Was gewoon maar een verzuchting, hoor

0
geplaatst: 24 april 2007, 23:26 uur
Juice Crew is toch wat te oldschool voor de meesten denk ik. Die kennen uit die tijd vooral G-funk.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:26 uur
7. The Pharcyde - Passing Me By vs. Raekwon feat. Ghostface Killah - Criminology
1-0
Deze Pharcyde mag dan wel door als goedmakertje.
1-0
Deze Pharcyde mag dan wel door als goedmakertje.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:29 uur
Die zijn allebei net iets beter dan de vorige ronde 
2-0 dan maar

2-0 dan maar
* denotes required fields.