MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Social_Mask
Volgens mij gaat die van Mr. Lif eruit, jammer. Maar gelukkig wel tegenover een waardige tegenstander.

6-4

6. GZA - 4th Chamber vs. The Pharcyde - Drop

1-0

Beste track van Liquid Swords

Social_Mask
1-1

Vind dat album van GZA nog steeds niet veel..
Geweldige clip trouwens

Marcel²
2-1

Beste nummer van Liquid Swords.

3-1

4-1

Social_Mask schreef:
1-1

Vind dat album van GZA nog steeds niet veel..
Geweldige clip trouwens

Idd de clip is erg goed. Hoe zijn ze er in godsnaam bij gekomen om een clip lang achteruit te lopen en dat weer vooruit te spoelen

Kos
5-1

clip is 10 keer beter dan de track.

5-2

vind ze even goed, dus kies ik voor de track die achterstaat.

Echt, voor mij beiden kwalitatief TOP

Social_Mask
Kos schreef:
5-1

clip is 10 keer beter dan de track.

Maar die clip is dan ook weer 10000 keren beter dan de meeste clips

herbertwest schreef:
en Reunited is best wel een zuigend Wu-Tang nummer Niek. Gelukkig staan er nog iets van 10 Wu songs in
Wat is er in hemelsnaam minder aan Reunited dan aan andere Wu-Tang tracks? Heerlijke productie, heerlijke openingsrap van GZA. ODB komt hard en vooral Meth sluit heerlijk af. Ik snap echt niet wat er mis mee is, 1 van mijn favo WT tracks..
Maar er zijn idd nog zat WT over

Kos
Vreselijke productie vind ik

Violen . zangeresjes die Wu-Tang motherfucker zingen .

5-3

Als Drop, Jazz (We've Got) eruit heeft gegooid dan kan ik er niet bij dat hij niet van 4th Chamber zou kunnen winnen.

Heb ik dus ook, het was de eerste Wu-Track waarbij ik echt zoiets had van; jammer, ze zijn hun stijl aan het aanpassen aan het wat toegankelijkere publiek. Op zich niks mis mee natuurlijk maar eigenlijk staat die track symbool voor mij voor de andere (en voor mij mindere) weg die ze zijn ingeslagen vanaf 1997.

Wu Tang is hier wel beetje de favoriet van de meeste, eh?

Is me opgevallen hier op MuMe: enkele favorieten van het publiek hier in het algemeen (naast de voor de hand liggende à la Tribe Called Quest en zo...)

Immortal Technique, Wu Tang, Canibus, Jedi Mind Tricks,...

Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor D.I.T.C., Boot Camp Click, Juice Crew...

Niek schreef:
5-3

Als Drop, Jazz (We've Got) eruit heeft gegooid dan kan ik er niet bij dat hij niet van 4th Chamber zou kunnen winnen.

Jazz had van mij die ronde mogen winnen

P Jay schreef:

Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor Juice Crew...
Juice Crew zal ik eens gaan checken
Ben eigenlijk alleen goed bekend met Kool G Rap, die inderdaad veel te onbekend is op deze site. Masta Ace ken ik ook wel, maar die ligt me niet zo heel goed.

P Jay schreef:
Wu Tang is hier wel beetje de favoriet van de meeste, eh?

Is me opgevallen hier op MuMe: enkele favorieten van het publiek hier in het algemeen (naast de voor de hand liggende à la Tribe Called Quest en zo...)

Immortal Technique, Wu Tang, Canibus, Jedi Mind Tricks,...

Mis hier beetje aandacht (in verhouding !!) voor D.I.T.C., Boot Camp Click, Juice Crew...

Op zich snap ik het wel, maar Boot Camp Click is op zich niet zo heel invloedrijk geweest (in verhouding tot wu-tang en a tribe dan) Voor mij hebben ze in Dah Shinin (4.5*) en Enta da Stage (5*) wel 2 sort of classics.
DITC is natuurlijk met O.C., Big L, Lord Finesse, Show en AG en Diamond D een undergroundfenomeen.

Niek schreef:
(quote)
Juice Crew zal ik eens gaan checken
Ben eigenlijk alleen goed bekend met Kool G Rap, die inderdaad veel te onbekend is op deze site. Masta Ace ken ik ook wel, maar die ligt me niet zo heel goed.

En Big Daddy Kane, Biz Markie, ... (de rest is wat minder bekend). Was gewoon maar een verzuchting, hoor

7-5

Hoewel ik Drop zeker wel vet vind hoor

Kos
Juice Crew is toch wat te oldschool voor de meesten denk ik. Die kennen uit die tijd vooral G-funk.

Kos
7. The Pharcyde - Passing Me By vs. Raekwon feat. Ghostface Killah - Criminology

1-0

Deze Pharcyde mag dan wel door als goedmakertje.

Die zijn allebei net iets beter dan de vorige ronde

2-0 dan maar

Allebei net iets minder als de vorige ronde

3-0

4-0

Gast
geplaatst: vandaag om 04:45 uur

geplaatst: vandaag om 04:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.