MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Ik zit hier goed op te letten. Erg fijn die tips mensen, thnks

Was dit niet die ene KO?

7-3

Kos
8. Nas - Life’s a Bitch vs. GangStarr feat. Big Shug & Freddie Foxxx - The Militia

0-1

erg moeilijk

3-3

4-3!

herbertwest schreef:
www.proxis.be heb ik laatst Organized Konfusion en Black Moon gekocht. Die van Organized was geloof ik maar 11 euro.

Die gebruik ik ook wel eens; goeie site.

7-3

9. The Roots - The Seed (2.0) vs. De La Soul feat. Q-Tip - A Rollerskating Jam Named 'Saturdays'

1-0

Kos
2-2 .

3-3

Marcel²
5-3

Kos
Komop mensen, Rollerskating Jam heeft tig keer meer een hiphop vibe dan The Seed .

Kos schreef:
Komop mensen, Rollerskating Jam heeft tig keer meer een hiphop vibe dan The Seed .
Dat klopt, maar ik beoordeel naar hoe goed ik de tracks vind. Als ik kijk naar het hiphopvibegehalte dan zou ik al bij tal van andere tracks anders hebben gestemd. Bonita Applebum had dan bv ook nooit zo ver kunnen komen.

Kos
Beter is ie ook .

6-5

7-5 Allebei erg goed.

eazyfan
10. Blackalicious - Alpabeth Aerobics vs. Mobb Deep - Shook Ones Part II
0-1

Akonner
0-2

Deze ronde zal vast een stuk sneller gaan

0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 01:36 uur

geplaatst: vandaag om 01:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.