Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 25 april 2007, 22:15 uur
15. Mobb Deep - Give Up The Goods vs. Gorillaz feat. De La Soul - Feel Good Inc.
0
geplaatst: 25 april 2007, 23:29 uur
0
geplaatst: 26 april 2007, 00:21 uur
Vind Bring Da Ruckus misschien wel net iets beter, maar omdat het zeker niet de beste is van Enter The Wu-Tang en ATLiens wel een Outkast klassieker:
6-4
6-4
0
geplaatst: 26 april 2007, 00:29 uur
mja, ik had ook de neiging op ATLiens te stemmen omdat er al zoveel Wu Tang doorgaat, maar ja, heb naar beide geluisterd...
En ja: absoluut gezien vind ik Bring da Ruckus gewoon beter... dus dan moet ik daar toch voor stemmen, da's toch beetje de bedoeling?
En ja: absoluut gezien vind ik Bring da Ruckus gewoon beter... dus dan moet ik daar toch voor stemmen, da's toch beetje de bedoeling?
0
geplaatst: 26 april 2007, 00:31 uur
Tsja ik twijfelde ook. Laat ik voorop stellen dat ik vind dat het in kwaliteit erg weinig scheelt en dat Bring da Ruckus vooral een nummer is dat vooral goed in het geheel past op Enter The Wu-Tang en als los nummer iets minder speciaal is.
Daarbij komt nog dat ik toch liever stem op het nummer dat ik het liefst naar de volgende ronde zie gaan, en dat is toch echt ATLiens, omdat Wu-Tang Clan betere nummers heeft en Outkast eigenlijk niet (een paar gelijkwaardige)
Daarbij komt nog dat ik toch liever stem op het nummer dat ik het liefst naar de volgende ronde zie gaan, en dat is toch echt ATLiens, omdat Wu-Tang Clan betere nummers heeft en Outkast eigenlijk niet (een paar gelijkwaardige)

0
geplaatst: 26 april 2007, 08:28 uur
Gyzzz, ik denk dat je gewoon van track tegen track had moeten luisteren, niet kijken hoeveel er al door zijn. Het geeft gewoon aan dat de Wu hier zeer hoor gewaardeerd wordt. Zonde dat je zo hebt gestemt, ben het eens met wat P Jay.
17. EPMD - You Gots to Chill vs. The Notorious B.I.G. - Gimme the Loot
1-0
17. EPMD - You Gots to Chill vs. The Notorious B.I.G. - Gimme the Loot
1-0
* denotes required fields.