Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2007, 10:36 uur
2-4
from the Beretta, putting all the holes in your sweater
The money getter motherfuckers don't have better
Rolex watches and colourful Swatches
I'm digging in pockets, motherfuckers can't stop it

from the Beretta, putting all the holes in your sweater
The money getter motherfuckers don't have better
Rolex watches and colourful Swatches
I'm digging in pockets, motherfuckers can't stop it

0
geplaatst: 26 april 2007, 11:43 uur
18. Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me vs. Mobb Deep - Drop a Gem on 'em
1-0
1-0
0
Harco
geplaatst: 26 april 2007, 12:21 uur
Moeilijk. Ik vind dat toch wel een van de betere Mobb tracks.
0
geplaatst: 26 april 2007, 14:42 uur
Killerbee schreef:
Gyzzz, ik denk dat je gewoon van track tegen track had moeten luisteren, niet kijken hoeveel er al door zijn. Het geeft gewoon aan dat de Wu hier zeer hoor gewaardeerd wordt. Zonde dat je zo hebt gestemt, ben het eens met wat P Jay.
Gyzzz, ik denk dat je gewoon van track tegen track had moeten luisteren, niet kijken hoeveel er al door zijn. Het geeft gewoon aan dat de Wu hier zeer hoor gewaardeerd wordt. Zonde dat je zo hebt gestemt, ben het eens met wat P Jay.
Hoe het hier gewaardeerd wordt doet er voor mij niet toe hoor. Ik vind simpelweg zelf dat Bring Da Ruckus niet bij de beste helft van Enter The Wu-Tang hoort. Als een nummer als CREAM, The Mystery of Chessboxin' of Tearz aan de beurt was geweest, had ik daar zonder twijfel op gestemd.
0
geplaatst: 26 april 2007, 15:16 uur
6-6
Maar je gaf zelf aan dat je hem wat beter vond en omdat er al wat meer van de Wu door was daardoor op de andere stemde.
Maar je gaf zelf aan dat je hem wat beter vond en omdat er al wat meer van de Wu door was daardoor op de andere stemde.
0
geplaatst: 26 april 2007, 15:19 uur
Ik zie niet waar ik heb gezegd dat ik erop gestemd heb omdat er meer van de Wu door zou zijn. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden hoeveel er al door was.
0
geplaatst: 26 april 2007, 16:01 uur
Gyzzz schreef:
Ik zie niet waar ik heb gezegd dat ik erop gestemd heb omdat er meer van de Wu door zou zijn. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden hoeveel er al door was.
Gyzzz schreef:
Vind Bring Da Ruckus misschien wel net iets beter, maar omdat het zeker niet de beste is van Enter The Wu-Tang en ATLiens wel een Outkast klassieker:
Vind Bring Da Ruckus misschien wel net iets beter, maar omdat het zeker niet de beste is van Enter The Wu-Tang en ATLiens wel een Outkast klassieker:
Ik denk dat dit bedoeld werd. Is inderdaad niet omdat er al zoveel door waren, maar ook dit vind ik geen goede motivatie. Ik ga ook geen beste track van Lange Frans boven een minder nummer van Biggie plaatsen, omdat dat nummer van Biggie niet zijn beste is.
* denotes required fields.