MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:
Marcel²
1-2

Kos
2-3 natuurlijk.

2-4

from the Beretta, putting all the holes in your sweater
The money getter motherfuckers don't have better
Rolex watches and colourful Swatches
I'm digging in pockets, motherfuckers can't stop it

Social_Mask
3-5

Kos
. kom nou toch.

18. Geto Boys - Mind Playing Tricks on Me vs. Mobb Deep - Drop a Gem on 'em
1-0

Social_Mask
2-0

Kos
3-0

4-1

Harco
Moeilijk. Ik vind dat toch wel een van de betere Mobb tracks.

5-1

Maar inderdaad lastig.

Marcel²
5-3

5-5

6-5

Killerbee schreef:
Gyzzz, ik denk dat je gewoon van track tegen track had moeten luisteren, niet kijken hoeveel er al door zijn. Het geeft gewoon aan dat de Wu hier zeer hoor gewaardeerd wordt. Zonde dat je zo hebt gestemt, ben het eens met wat P Jay.

Hoe het hier gewaardeerd wordt doet er voor mij niet toe hoor. Ik vind simpelweg zelf dat Bring Da Ruckus niet bij de beste helft van Enter The Wu-Tang hoort. Als een nummer als CREAM, The Mystery of Chessboxin' of Tearz aan de beurt was geweest, had ik daar zonder twijfel op gestemd.

6-6

Maar je gaf zelf aan dat je hem wat beter vond en omdat er al wat meer van de Wu door was daardoor op de andere stemde.

7-6

Ik zie niet waar ik heb gezegd dat ik erop gestemd heb omdat er meer van de Wu door zou zijn. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden hoeveel er al door was.

Kos
Drop a gem on'em wordt wel erg overgewaardeerd hier zeg.

Social_Mask
Yep, ik vind dat nummer niet meer dan goed.

Idd zeg...

Gyzzz schreef:
Ik zie niet waar ik heb gezegd dat ik erop gestemd heb omdat er meer van de Wu door zou zijn. Ik heb er helemaal geen rekening mee gehouden hoeveel er al door was.

Gyzzz schreef:
Vind Bring Da Ruckus misschien wel net iets beter, maar omdat het zeker niet de beste is van Enter The Wu-Tang en ATLiens wel een Outkast klassieker:

Ik denk dat dit bedoeld werd. Is inderdaad niet omdat er al zoveel door waren, maar ook dit vind ik geen goede motivatie. Ik ga ook geen beste track van Lange Frans boven een minder nummer van Biggie plaatsen, omdat dat nummer van Biggie niet zijn beste is.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:42 uur

geplaatst: vandaag om 18:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.