Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 26 april 2007, 16:15 uur
19. N.W.A. - Straight outta Compton vs. Wu-Tang Clan - Triumph
0-1
Gyzzz: Gewoon stemmen op het nummer dat je het beste vind he
0-1
Gyzzz: Gewoon stemmen op het nummer dat je het beste vind he

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 26 april 2007, 16:31 uur
Grappig beide tracks kan ik van A tot Z mee rappen 
Tja heel moeilijk dit. De 1 mijn favoriet bij N.W.A. en de ander bij Wu-Tang Clan. Ik ga dan toch maar nipt voor de eerste track.
3-1

Tja heel moeilijk dit. De 1 mijn favoriet bij N.W.A. en de ander bij Wu-Tang Clan. Ik ga dan toch maar nipt voor de eerste track.
3-1
0
geplaatst: 26 april 2007, 16:55 uur
3-2, Triumph staat enkele plaatsen hoger in mijn hiphop-top 125 dan SOC.
0
geplaatst: 26 april 2007, 17:08 uur
20. Lords of the Underground - Chief Rocka vs. Talib Kweli & Hi-Tek - Eternalists
1-0
1-0
0
Social_Mask
geplaatst: 26 april 2007, 17:12 uur
Kende dat 1e nummer niet, net beluisterd en is nét wat minder dan die van Talib.
2-1
2-1
0
geplaatst: 26 april 2007, 17:15 uur
Natuurlijk wel goede nummers, maar onbegrijpelijk dat ze zover zijn gekomen.
2-2 dan maar.
2-2 dan maar.
0
Social_Mask
geplaatst: 26 april 2007, 17:18 uur
Valt me ook erg op, dat er zo weinig Eminem en Pac nummers bij zitten. Maar ach..
0
geplaatst: 26 april 2007, 17:19 uur
Ik vind Chief Rocka echt een van de betere hiphoptracks die ik ken. Eternalists vind ik inderdaad een wat doorsnee goed nummer. Maar Chief Rocka is geweldig 

0
geplaatst: 26 april 2007, 17:35 uur
Idd Chief Rocka is echt een stuk beter dan tracks als Drop a Gem On Them of Role Model en verdient de volgende ronde volkomen
4-2
4-2
0
geplaatst: 26 april 2007, 18:25 uur
Niek schreef:
Ik denk dat dit bedoeld werd. Is inderdaad niet omdat er al zoveel door waren, maar ook dit vind ik geen goede motivatie. Ik ga ook geen beste track van Lange Frans boven een minder nummer van Biggie plaatsen, omdat dat nummer van Biggie niet zijn beste is.
(quote)
(quote)
Ik denk dat dit bedoeld werd. Is inderdaad niet omdat er al zoveel door waren, maar ook dit vind ik geen goede motivatie. Ik ga ook geen beste track van Lange Frans boven een minder nummer van Biggie plaatsen, omdat dat nummer van Biggie niet zijn beste is.
Beetje een flauwe vergelijking. Ik ga toch niet op muziek stemmen die ik niet goed vind. Lange Frans heeft hier niets te zoeken, Outkast wel, en vandaar dat ik er bij een minimaal kwaliteitsverschil voor kies om ATLiets te laten doorgaan.
0
geplaatst: 26 april 2007, 18:26 uur
4-4
Absoluut het beste deze voor mij Niek
(Net zoals Straight Outta Compton heel veel beter is dan Triumph
)
Absoluut het beste deze voor mij Niek
(Net zoals Straight Outta Compton heel veel beter is dan Triumph
)
0
geplaatst: 26 april 2007, 21:27 uur
Dit lijkt wel op een laatste set van een Roland Garros wedstrijd