MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip-Hop Tracks Knock Out

zoeken in:

Kos
100. Public Enemy - Brothers Gonna Work It Out vs. Cunninlynguists - Falling Down

1-0

Marcel²
2-0

Melle K
4-4

eazyfan
6-4

Beide erg goed

2-0

Marcel²
3-0

102. Rakim - Microphone Fiend vs. Jimmy Spicer - Adventures Of Super Rhymes (Rap)

Jimmy wie?

Spicer dacht ik.

Melle K
Rakim & Eric B. - Microphone Fiend
http://www.youtube.com/watch?v=4dPPiLE5ieo

1-0

Marcel²
2-0

Oh, shit, dat nummer is van Eric B. & Rakim! Daarom staat 'ie er nu twee keer in (hij stond ook al onder Eric B. & Rakim). Zijn er nog mensen die laatst een goed hip-hop nummer hebben gehoord waarvan ze dachten: "Shit, die doet volgens mij niet mee aan de KO?" First Come, First Served!

4-0

LOL: Adventures Of Super Rhymes (Rap) staat er meer bij onder het mom "hoe kan je meer dan 10 minuten lang over helemaal niets rappen". Best knap, overigens.

Melle K
Arsonists - Language Arts of Underground Vandal zijn goede nummers die er nog niet bij staan

Venom staat er wel tussen (op verzoek van mij ).

Is het goed als ik Underground Vandal er dan bij doe?

Als het maar niet ten koste gaat van Venom .

Gast
geplaatst: vandaag om 00:34 uur

geplaatst: vandaag om 00:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.