Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2007, 23:27 uur
musicfriek schreef:
Als jij eens wat meer tact gebruikt met je vragen en niet daarna komt met termen als nutteloosheid dan had je van mij ook een normaal antwoord gehad. Dank je.
Als jij eens wat meer tact gebruikt met je vragen en niet daarna komt met termen als nutteloosheid dan had je van mij ook een normaal antwoord gehad. Dank je.
Mijn eerste vraag was heel normaal en toch bevatte jouw antwoord al een geïrriteerde
.Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?
0
geplaatst: 22 januari 2007, 23:29 uur
BoordAppel schreef:
Mijn eerste vraag was heel normaal en toch bevatte jouw antwoord al een geïrriteerde
.
Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?
.Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?
Moet jij weten. Misschien eerst eens kijken in het topic voordat je met zulke (domme) vragen komt. De vraag kwam nogal denigrerend over, iets wat je al eerder flikte in het R.I.P. topic, dus ja, ik ben iets meer geirriteerd. En je bent nog wel een crewmember. En deze hoezen KO is al zo lang bezig, dus ja, ik vind het vreemd dat je er nu pas mee komt aanzetten.
Maar laat ons maar lekker met rust, het was hier prima

0
geplaatst: 23 januari 2007, 00:10 uur
De vraag kwam nogal denigrerend over, iets wat je al eerder flikte in het R.I.P. topic, dus ja, ik ben iets meer geirriteerd.
Ik kan er ook niets aan doen dat je er meer in leest dan er is.
En je bent nog wel een crewmember.
Ehm, ja en?
En deze hoezen KO is al zo lang bezig, dus ja, ik vind het vreemd dat je er nu pas mee komt aanzetten.
Ik vond de tijd rijp om het eens te vragen.
0
geplaatst: 23 januari 2007, 00:12 uur
0
geplaatst: 23 januari 2007, 10:05 uur
BoordAppel schreef:
.
Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?
(quote)
Dan kan je evengoed het nut van die KO's en lijstjes in vraag stellen. Uiteindelijk is het allemaal nutteloos, maar het is een leuke bezigheid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.