MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Ruby1966
3233 vs. 3234

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Ruby1966
0-1

musicfriek schreef:

Als jij eens wat meer tact gebruikt met je vragen en niet daarna komt met termen als nutteloosheid dan had je van mij ook een normaal antwoord gehad. Dank je.

Mijn eerste vraag was heel normaal en toch bevatte jouw antwoord al een geïrriteerde .

Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?

BoordAppel schreef:
Mijn eerste vraag was heel normaal en toch bevatte jouw antwoord al een geïrriteerde .

Ik vind het gewoon vrij nutteloos om elke albumhoes, de een nog lelijker dan de ander, de revue te laten passeren om op te stemmen. Mag het?

Moet jij weten. Misschien eerst eens kijken in het topic voordat je met zulke (domme) vragen komt. De vraag kwam nogal denigrerend over, iets wat je al eerder flikte in het R.I.P. topic, dus ja, ik ben iets meer geirriteerd. En je bent nog wel een crewmember. En deze hoezen KO is al zo lang bezig, dus ja, ik vind het vreemd dat je er nu pas mee komt aanzetten.

Maar laat ons maar lekker met rust, het was hier prima

De vraag kwam nogal denigrerend over, iets wat je al eerder flikte in het R.I.P. topic, dus ja, ik ben iets meer geirriteerd.

Ik kan er ook niets aan doen dat je er meer in leest dan er is.

En je bent nog wel een crewmember.

Ehm, ja en?

En deze hoezen KO is al zo lang bezig, dus ja, ik vind het vreemd dat je er nu pas mee komt aanzetten.

Ik vond de tijd rijp om het eens te vragen.

:Z

musicfriek schreef:
Maar laat ons maar lekker met rust, het was hier prima

4-2

Marcel²
4-3

4-2 beiden niks

5-2 snel doooooor

3235 - 3236

(afbeelding)

(afbeelding)

Ruby1966
0-1

0-2 da's al beter

0-3

Marcel²
0-4

BoordAppel schreef:
(quote)

Dan kan je evengoed het nut van die KO's en lijstjes in vraag stellen. Uiteindelijk is het allemaal nutteloos, maar het is een leuke bezigheid.

3237 vs. 3238:

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Marcel²
1-2

fredpit
1-3

Laurora
1-3

pet
2-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:48 uur

geplaatst: vandaag om 16:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.