MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

Stand: 5-8

5-9, maar beide niet één van mijn favorieten

6-10

Ruby1966
6-11

72. Fennesz - Venice

(afbeelding)

vs.

Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun

(afbeelding)

Ruby1966
2-0

3-0 allebei niks

4-3

DCD hoes is

DutchViking
8-8

Sietse
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...

ik begin een patroon in de stemmen te zien...

Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.

Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...

Sietse schreef:
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...

je geeft het zelf al aan.

Onzinnige opmerking......sorry............ volgens mij ben je een beetje achterdochtig: ik spreek nu voor mezelf, maar ik heb regelmatig persoonlijk favoriete albums weggestemd omdat ik de hoes vreselijk vond (zelfs deze Dead Can Dance stem ik weg met mijn 4,5*), en ik denk dat anderen dat net zo doen.

Opmerkelijk dat je zelf nergens meestemt, dus waar maak je je druk over?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:57 uur

geplaatst: vandaag om 10:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.