Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 13:13 uur
72. Fennesz - Venice

vs.
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun

vs.
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun

0
Sietse
geplaatst: 11 augustus 2006, 13:46 uur
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...
ik begin een patroon in de stemmen te zien...
Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.
Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...
Gezever komst...
ik begin een patroon in de stemmen te zien...
Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.
Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 14:12 uur
je geeft het zelf al aan.Onzinnige opmerking......sorry............ volgens mij ben je een beetje achterdochtig: ik spreek nu voor mezelf, maar ik heb regelmatig persoonlijk favoriete albums weggestemd omdat ik de hoes vreselijk vond (zelfs deze Dead Can Dance stem ik weg met mijn 4,5*), en ik denk dat anderen dat net zo doen.
Opmerkelijk dat je zelf nergens meestemt, dus waar maak je je druk over?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.