MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:

sxesven
7-1

10-2

75. Andrey Kiritchenko - Kniga Skazok

(afbeelding)

vs.

Hala Strana - Hala Strana

(afbeelding)

Die Hala Strana hoezen zijn allemaal foeilelijk.

1-0

1-1

die andere mag anders ook niet gezien worden

2-1 idd gruwelijk lelijk (hoe heeft die 1e ronde overleefd )

Ruby1966
3-1 weg met dat Anton Pieck tafereel!

Sietse schreef:
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...

ik begin een patroon in de stemmen te zien...

Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.

Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...

Ik vind dit wat overdreven, maar ik ben soms ook wel redelijk verbaasd. Soms krijgen de lelijkste hoezen nog stemmen tegen ontzettend mooie hoezen en af en toe inderdaad van (verstokte) fans. De gevalletjes 1-11, 2-11, zegmaar.

Aan de andere kant zou je ook kunnen opperen dat je bekende hoezen mooier vindt omdat je ze vaker gezien hebt. Is een bekend psychologisch verschijnsel.

Arno schreef:
1-1

die andere mag anders ook niet gezien worden

Die andere is niet mooi, Hala Strana is spuuglelijk. Maar ik verwonder me sowieso vaak over jouw stemmen (wat verder niets met het favorieten-verhaal van hierboven heeft te maken, overigens).

4-1 Ik vind Kniga én een mooi album, mét een mooie hoes.. dan mag ik toch wel stemmen he, of krijg ik nu op m'n kop.

Electro_
4-3

tovenaar schreef:
4-1 Ik vind Kniga én een mooi album, mét een mooie hoes.. dan mag ik toch wel stemmen he, of krijg ik nu op m'n kop.

Doe maar even onder voorbehoud. Ik ben al je vorige stemmen aan het doornemen. Als ik nog een twijfelgevalletje tegenkom, beginnen we gewoon weer opnieuw met de hele KO.

herman schreef:
Doe maar even onder voorbehoud. Ik ben al je vorige stemmen aan het doornemen. Als ik nog een twijfelgevalletje tegenkom, beginnen we gewoon weer opnieuw met deze KO.

Gelukkig

aslan (crew)
6-4

8-4 Gewoon een mooie hoes.

9-5 maar allebei niet veel soeps

Toine Rorije
11-5

76. Ian McCulloch - Slideling

(afbeelding)

vs.

A.S. - 20040701

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:42 uur

geplaatst: vandaag om 14:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.