Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:38 uur
75. Andrey Kiritchenko - Kniga Skazok

vs.
Hala Strana - Hala Strana

vs.
Hala Strana - Hala Strana

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:41 uur
2-1 idd gruwelijk lelijk (hoe heeft die 1e ronde overleefd
)
)
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:42 uur
Sietse schreef:
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...
ik begin een patroon in de stemmen te zien...
Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.
Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...
WAARSCHUWING!!!!!
Gezever komst...
ik begin een patroon in de stemmen te zien...
Er is duidelijk te zien dat mensen meerdere malen kiezen voor de albums die het meest binnen hun muziekale voorkeur liggen. Nu kan het natuurlijk dat deze ook daadwerkelijk door deze personen worden gezien als de mooiste hoezen kan, maar echter heb ik daar mijn redelijke twijfels bij.
Ik ga verder geen namen noemen, want het zijn er toch redelijk wat. Doch iedereen denk er eens over na...het gaat om de hoezen en niet om de muziek die er achter zit...
Ik vind dit wat overdreven, maar ik ben soms ook wel redelijk verbaasd. Soms krijgen de lelijkste hoezen nog stemmen tegen ontzettend mooie hoezen en af en toe inderdaad van (verstokte) fans. De gevalletjes 1-11, 2-11, zegmaar.
Aan de andere kant zou je ook kunnen opperen dat je bekende hoezen mooier vindt omdat je ze vaker gezien hebt. Is een bekend psychologisch verschijnsel.

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:43 uur
Die andere is niet mooi, Hala Strana is spuuglelijk. Maar ik verwonder me sowieso vaak over jouw stemmen (wat verder niets met het favorieten-verhaal van hierboven heeft te maken, overigens).

0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:44 uur
4-1 Ik vind Kniga én een mooi album, mét een mooie hoes.. dan mag ik toch wel stemmen he, of krijg ik nu op m'n kop.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:46 uur
tovenaar schreef:
4-1 Ik vind Kniga én een mooi album, mét een mooie hoes.. dan mag ik toch wel stemmen he, of krijg ik nu op m'n kop.
Doe maar even onder voorbehoud. Ik ben al je vorige stemmen aan het doornemen. Als ik nog een twijfelgevalletje tegenkom, beginnen we gewoon weer opnieuw met de hele KO.
0
geplaatst: 11 augustus 2006, 16:47 uur
herman schreef:
Doe maar even onder voorbehoud. Ik ben al je vorige stemmen aan het doornemen. Als ik nog een twijfelgevalletje tegenkom, beginnen we gewoon weer opnieuw met deze KO.
Doe maar even onder voorbehoud. Ik ben al je vorige stemmen aan het doornemen. Als ik nog een twijfelgevalletje tegenkom, beginnen we gewoon weer opnieuw met deze KO.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.