MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen

zoeken in:
Die Cure hoes door.

Ruby1966
Hij is zó lelijk dat ie mooi wordt....

Njah, de KO dan maar herman ?!

Ik ben nu hoezen aan het zoeken. Ik weet dat je staat te springen, maar nog even geduld...

Kan je zo niet wat aftellen hier, om het spannender te maken ?

Lin
Koenr schreef:
Die Cure hoes door.

7,99

hij haalt het tempo eruit, net Calzati

Precies. Ben nu hoezen aan het zoeken bij Amazon en ben pas bij de 'b'. En ik moet er zo weer vandoor...

sxesven
herman schreef:
Precies. Ben nu hoezen aan het zoeken bij Amazon en ben pas bij de 'b'. En ik moet er zo weer vandoor...

Vergeet degenen die Onderhond en ik al hadden geplaatst niet, paar pagina's terug! Scheelt weer wat werk!

Hop, hier dus.

Die had ik al opgenomen. Maar ik moet de eerste 8 pagina's van dit topic nog even doorwerken...

Dat zal ik nu nog wel even doen.

Als jullie willen helpen:

Ik zoek nog grote plaatjes van de volgende albums.

Alamaailman Vasarat - Käärmelautakunta
Alamaailman Vasarat - Vasaraasia
Älgarnas Trädgård - Framtiden Är Ett Svävande Skepp, Förankrat i Forntiden
Anouk - Anouk Is Alive
Arena - The Visitor
At the close of every day - If you spoke to me
Biosphere - Substrata
Biosphere - Substrata / Man with a Moviecamera
Carpe Diem - En Regardent Passer le Temps
Cathedral - Forest of Equilibrium
Cradle of Filth - Dusk & her Embrace
Craig Armstrong - The Space Between Us

Van bovenstaande albums had Amazon.com geen (geschikt) plaatje.

Ik zal morgen (vandaag kom ik niet meer in de buurt van een computer) wel verder zoeken naar d t/m z (waarvan ik al het nodige heb) en eventueel opnieuw jullie welgewaardeerde hulp inschakelen.

Overigens is het handigste ze op te schrijven zoals OH en Sven dat eerder deden:

album
url

Eet smakelijk en welterusten.

aslan (crew)

(afbeelding)

cathedral - forest of equilibrium

Verdorie, ik zie nu pas dat Dookie van Green Day niet in de KO staat . Vind ik persoonlijk een prachtige hoes.

Arno schreef:
Verdorie, ik zie nu pas dat Dookie van Green Day niet in de KO staat . Vind ik persoonlijk een prachtige hoes.

Ik ook! Ik dacht ze nochtans te vermelden maar ik dacht dat ik weer de enigste ging zijn die de hoes mooi vindt

HOUSECAT schreef:
(quote)

Ik ook! Ik dacht ze nochtans te vermelden maar ik dacht dat ik weer de enigste ging zijn die de hoes mooi vindt

enige

aslan schreef:
(afbeelding)

cathedral - forest of equilibrium

wat een afschuwelijke hoes !

luc011190 schreef:
(quote)

wat een afschuwelijke hoes !

Zo zijn er wel meer in de KO... Ik heb sommige hoezen die ik wel redelijk mooi vond maar niet neergezet, maar achteraf had ik dat beter wel kunnen doen als ik zie wat sommige mensen hebben voorgedragen.

Achteraf heb ik vooral spijt van het ontbreken van Broadcast's The Noise Made By People. Dat vind ik wel een bijzondere hoes.

aslan (crew)
d t/m z herman...

Ben bezig... Maar ik denk niet dat deze KO voor het weekend gaat beginnen hoor. Dan weten jullie het alvast.

aslan (crew)
geeft niet hoor, herman, neem rustig je tijd!

Ben echt heel benieuwd hoe deze KO zal gaan. Moge de mooiste hoes winnen! (Ik tip Arcade Fire - Funeral als goede kanshebber )

musicfriek schreef:
(Ik tip Arcade Fire - Funeral als goede kanshebber )

Dat vind ik nou werkelijk een heel simpel hoesje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.