Muziek / Muziekgames / Knock Out: Hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juli 2006, 18:08 uur
Dat is nou het leuke van die hoezen KO denk ik. Het zal volgens mij wel een grote verrassing worden welke er gaat winnen, de smaken lopen al behoorlijk uiteen zag ik...
Welke tip jij dan, orbit?

0
geplaatst: 20 juli 2006, 18:09 uur
musicfriek schreef:
Dat is nou het leuke van die hoezen KO denk ik. Het zal volgens mij wel een grote verrassing worden welke er gaat winnen, de smaken lopen al behoorlijk uiteen zag ik...
(quote)

Ik denk dat het weer een ontegenzeggelijke PF-overwinning wordt (op basis van hoezen ook meer verdiend dan op basis van muziek imo
)
0
Omayyad
geplaatst: 20 juli 2006, 18:12 uur
orbit schreef:
Ik denk dat het weer een ontegenzeggelijke PF-overwinning wordt (op basis van hoezen ook meer verdiend dan op basis van muziek imo
)
)Ahum...

0
Omayyad
geplaatst: 20 juli 2006, 18:13 uur
Aan de andere kant heeft de ontwerper van veel van die Pink Floyd-hoezen ook ontwerpen gemaakt van andere bands en artiesten...
0
Omayyad
geplaatst: 20 juli 2006, 18:29 uur
orbit schreef:
Rush toevallig?
Rush toevallig?
Neen, dat is volgens mij voornamelijk het werk van Hugh Syme.
0
geplaatst: 20 juli 2006, 18:34 uur
Kunnen we niet gewoon de loting maken en dan elke keer voor het begin van elk pair even 2 goede plaatjes zoeken. Dan kunnen we alvast beginnen 

0
geplaatst: 20 juli 2006, 19:41 uur
Als Pink Floyd wint dan weten we in ieder geval dat er niet op de hoezen zelf gestemd is 
Idee van obsessed is ook niet slecht

Idee van obsessed is ook niet slecht

0
Omayyad
geplaatst: 20 juli 2006, 20:00 uur
Onderhond schreef:
Als Pink Floyd wint dan weten we in ieder geval dat er niet op de hoezen zelf gestemd is
In mijn geval dus wel. Ik ben immers een groot liefhebber van die ontwerper, maar dat mag intussen algemeen bekend zijn.
0
aslan (crew)
geplaatst: 20 juli 2006, 20:30 uur
ik ben een groot liefhebber van hr giger, en zo zijn er velen...
wedden dat celtic frost niet wint
wedden dat celtic frost niet wint
0
geplaatst: 20 juli 2006, 20:32 uur
Giger 
En je mag dan wel liefhebber zijn van die ontwerpen, maar er staan toch echt nog andere parels in deze knock-out.

En je mag dan wel liefhebber zijn van die ontwerpen, maar er staan toch echt nog andere parels in deze knock-out.
0
titan (crew)
geplaatst: 20 juli 2006, 20:52 uur
Inderdaad, de prachtige hoezen van ontwerpstudio v23 bijvoorbeeld.
0
Omayyad
geplaatst: 20 juli 2006, 21:46 uur
Het gaat inderdaad bij deze KO puur en alleen om de hoes en niet om de muziek.
0
geplaatst: 21 juli 2006, 15:03 uur
obsessed schreef:
Kunnen we niet gewoon de loting maken en dan elke keer voor het begin van elk pair even 2 goede plaatjes zoeken. Dan kunnen we alvast beginnen

Geen slecht idee.

Ik zal eens wat willekeurige getallen loslaten op mijn excelsheet en koppeltjes gaan maken.
0
geplaatst: 21 juli 2006, 15:30 uur
De complete lijst komt zo, maar het stemmen kan beginnen.
Op de mooiste, tot de 10!
1. U2 - The Unforgettable Fire

vs.
Lindsay Lohan - A little more personal

Op de mooiste, tot de 10!
1. U2 - The Unforgettable Fire

vs.
Lindsay Lohan - A little more personal

0
geplaatst: 21 juli 2006, 15:34 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.