Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:08 uur
bonothecat schreef:
Ja inderdaad.....dresden dolls is redelijk afwijkend van wat er tot nu toe door is..... en als je dit weer onder het zoveelste indie bandje plaatst....nah ja laat maar!
Ja inderdaad.....dresden dolls is redelijk afwijkend van wat er tot nu toe door is..... en als je dit weer onder het zoveelste indie bandje plaatst....nah ja laat maar!
Nouja, het is een lief, blij, huppelachtig, rustig liedje, maar het blijft ergens toch ook gewoon een bandje. Denk dat Xanopticon wel wat afwijkender is.

0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:11 uur
Bij deze zal ik ook maar even publiekelijk melden dat ik het nummer van The Dresden Dolls niet eens zo slecht vind. Verder wel gewoon met herman eens 

0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:16 uur
Hallo, ik ben uitgezwommen en tot vanavond ook uitgerend. Stand is weer bij, hopelijk eens een keer foutloos. (Voor de mensen die denken dat ik per ongeluk expres favorieten doorlaat, dat gaat echt per ongeluk, misschien wel onderbewust
)
)
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:16 uur
herman schreef:
Nouja, het is een lief, blij, huppelachtig, rustig liedje, maar het blijft ergens toch ook gewoon een bandje. Denk dat Xanopticon wel wat afwijkender is.
(quote)

DD is gewoon een lekker 80s revival electroclash bandje
Dat nummer is zeker leuker dan 99% van wat er verder nog meer voorbij komt op mtv..
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:18 uur
Dresden Dolls vind ik niet veel maar Xanopticon ken ik volgens mij niet...
ik mis er wat aan begrijp ik?
ik mis er wat aan begrijp ik?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:18 uur
Lukas schreef:
Voor de mensen die denken dat ik per ongeluk expres favorieten doorlaat, dat gaat echt per ongeluk, misschien wel onderbewust
Voor de mensen die denken dat ik per ongeluk expres favorieten doorlaat, dat gaat echt per ongeluk, misschien wel onderbewust

Neeejjjj!!! Dat zou ik nou nóóóiiit denken!!

Maar je moet alweer bijna aan je volgende loting... altijd maar weer verder, door door door!
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:19 uur
Bighead schreef:
Dresden Dolls vind ik niet veel maar Xanopticon ken ik volgens mij niet... ik mis er wat aan begrijp ik?
Als ik zo je stemmen doorkijk kan je het gerust laten liggen, niks voor jou.Dresden Dolls vind ik niet veel maar Xanopticon ken ik volgens mij niet... ik mis er wat aan begrijp ik?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:29 uur
orbit schreef:
Dat nummer is zeker leuker dan 99% van wat er verder nog meer voorbij komt op mtv..
Dat nummer is zeker leuker dan 99% van wat er verder nog meer voorbij komt op mtv..Electroclash?! Nu heb ik de nieuwe plaat nog niet gehoord, maar ik vind het meer cabaretesque pianopunk met een vleugje Bowie ten tijde van Aladdin Sane... Ik hoor er weinig electro in terug.
0
geplaatst: 18 juli 2006, 14:33 uur
Nick Drake door.
61 Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs. Joy Division - Isolation
61 Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs. Joy Division - Isolation
* denotes required fields.