MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO

zoeken in:
bonothecat schreef:
Ja inderdaad.....dresden dolls is redelijk afwijkend van wat er tot nu toe door is..... en als je dit weer onder het zoveelste indie bandje plaatst....nah ja laat maar!

Nouja, het is een lief, blij, huppelachtig, rustig liedje, maar het blijft ergens toch ook gewoon een bandje. Denk dat Xanopticon wel wat afwijkender is.

Bij deze zal ik ook maar even publiekelijk melden dat ik het nummer van The Dresden Dolls niet eens zo slecht vind. Verder wel gewoon met herman eens

tondeman
5-6

Marcel²
6-6

Hallo, ik ben uitgezwommen en tot vanavond ook uitgerend. Stand is weer bij, hopelijk eens een keer foutloos. (Voor de mensen die denken dat ik per ongeluk expres favorieten doorlaat, dat gaat echt per ongeluk, misschien wel onderbewust )

herman schreef:
(quote)

Nouja, het is een lief, blij, huppelachtig, rustig liedje, maar het blijft ergens toch ook gewoon een bandje. Denk dat Xanopticon wel wat afwijkender is.

DD is gewoon een lekker 80s revival electroclash bandje Dat nummer is zeker leuker dan 99% van wat er verder nog meer voorbij komt op mtv..

MTV, dan noem je ook wat

Dresden Dolls vind ik niet veel maar Xanopticon ken ik volgens mij niet... ik mis er wat aan begrijp ik?

Lukas schreef:
Voor de mensen die denken dat ik per ongeluk expres favorieten doorlaat, dat gaat echt per ongeluk, misschien wel onderbewust

Neeejjjj!!! Dat zou ik nou nóóóiiit denken!!

Maar je moet alweer bijna aan je volgende loting... altijd maar weer verder, door door door!

Bighead schreef:
Dresden Dolls vind ik niet veel maar Xanopticon ken ik volgens mij niet... ik mis er wat aan begrijp ik?
Als ik zo je stemmen doorkijk kan je het gerust laten liggen, niks voor jou.

obsessed schreef:
MTV, dan noem je ook wat

OK, met dat vergelijkingsmateriaal is het ook niet moeilijk

6-7 SY

60 The Kinks - You Really Got Me vs. Nick Drake - Pink Moon

Ruby1966
0-1

0-2

1-2 Kinks

drake

orbit schreef:

DD is gewoon een lekker 80s revival electroclash bandje Dat nummer is zeker leuker dan 99% van wat er verder nog meer voorbij komt op mtv..

Electroclash?! Nu heb ik de nieuwe plaat nog niet gehoord, maar ik vind het meer cabaretesque pianopunk met een vleugje Bowie ten tijde van Aladdin Sane... Ik hoor er weinig electro in terug.

2-5

2-6

tondeman
3-6 Kinks uiteraard

Nick Drake door.

61 Led Zeppelin - Stairway to Heaven vs. Joy Division - Isolation

Marcel²
2-0

tondeman
2-1

3-1

4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 16:31 uur

geplaatst: vandaag om 16:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.