Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2006, 21:48 uur
Arno schreef:
Het is inderdaad die clip waarin ze in een soort kast/kist naar de bodem van de zee zakken. Ik heb de clip toevallig op dvd, bij een dubbelcd met 80's-hits
(ik probeer die verzamelcd trouwens al een tijdje toe te voegen op MuMe, maar het lukt me maar niet om een goed plaatje in te scannen)
(quote)
Het is inderdaad die clip waarin ze in een soort kast/kist naar de bodem van de zee zakken. Ik heb de clip toevallig op dvd, bij een dubbelcd met 80's-hits
(ik probeer die verzamelcd trouwens al een tijdje toe te voegen op MuMe, maar het lukt me maar niet om een goed plaatje in te scannen)De reguliere clip is nogal saai, zitten ze gewoon met zijn allen in die kast.. maar die andere versie is later uitgebracht en werd vooral eind jaren 80 veel gedraaid op mtv. Is een veel leukere versie natuurlijk

0
geplaatst: 18 juli 2006, 21:49 uur
Deze bedoelde ik inderdaad ,prima clip !
ontzettend bedankt Arno, Orbit !
0
geplaatst: 18 juli 2006, 21:56 uur
ik moet hier toch passen, waar vind ik in hemelsnaam zonder mogelijkheid tot downloaden een bestandje Xanopticon?
0
geplaatst: 18 juli 2006, 22:08 uur
0
geplaatst: 18 juli 2006, 22:12 uur
Lin schreef:

kijk maar, kan mij t schelen 
(quote)

kijk maar, kan mij t schelen 
Nou, toch maar niet

0
geplaatst: 18 juli 2006, 22:15 uur
0
geplaatst: 18 juli 2006, 22:18 uur
Lin schreef:
moet dat?
moet dat?
Eerdere discussie, moet iedereen voor zichzelf weten, kan me voorstellen dat je als Toolfan in hart en nieren niet echt met een moreel dilemma zit nu.
Verder dus!
30 Sonic Youth - Dirty Boots vs. Nick Drake - Pink Moon
0-1 (ik ken ze allebei)
* denotes required fields.