Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:35 uur
bowie door
398 Genesis - Supper's Ready vs. Bob Dylan - Tangled up in Blue
1-0
398 Genesis - Supper's Ready vs. Bob Dylan - Tangled up in Blue
1-0
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:36 uur
Toon1 schreef:
jullie hebben niets van de man gehoord. Een kunstenaar ten tegenover een saai popbandje, dan weet ik het wel.
jullie hebben niets van de man gehoord. Een kunstenaar ten tegenover een saai popbandje, dan weet ik het wel.
Niets??? Dat je dat allemaal weet joh.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:36 uur
Toon1 schreef:
Het is schandalig dat jullie tegen Buckley stemmen, jullie hebben niets van de man gehoord. Een kunstenaar ten tegenover een saai popbandje, dan weet ik het wel.
(quote)
Het is schandalig dat jullie tegen Buckley stemmen, jullie hebben niets van de man gehoord. Een kunstenaar ten tegenover een saai popbandje, dan weet ik het wel.
Ik stem niet tegen Buckley, ik stem voor de RHCP...
Ik vindt Buckley gewoon niet zo top...
Maar dat is gewoon mijn mening hoor, en ik heb wel degelijk interesse in muziek...
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:38 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Op 19 jaar al een volleerd man. Grote klasse, zo zie je ze weinig.
Jammer Toon.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:41 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Ik zie geen enkele stem van jou staan bij Tim Buckley.
Prefix schreef:
Maar dat is gewoon mijn mening hoor, en ik heb wel degelijk interesse in muziek...
Ik heb een gevoel dat je denkt dat het over JEFF i.p.v. TIM buckley gaat.
rayman schreef:
Jammer Toon.
Jammer Toon.

0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:42 uur
dylan door
384 Simple Minds - Someone, Somewhere in the Summertime vs. Interpol - Obstacle 1
384 Simple Minds - Someone, Somewhere in the Summertime vs. Interpol - Obstacle 1
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:43 uur
Toon1 schreef:
Is dat verplicht dan?? Ik heb geen albums van de man, maar ik ken wel degelijk zijn muziek. Sorry daarvoor...

(Maar ik begrijp het wel, jij hebt Tim op 3 staan in je top 10, dan zou ik ook frustrated zijn....)
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:43 uur
oeps... foutje.. ben beetje afwezig vanavond
***zet Sigur Ros - ( ) op***
399 Tom Waits - Martha vs. Void Settler / Labyrinth - Demise of the Living / Departure of the Dead
1-0
***zet Sigur Ros - ( ) op***
399 Tom Waits - Martha vs. Void Settler / Labyrinth - Demise of the Living / Departure of the Dead
1-0

0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:44 uur
4-1
Ik mag er toch van uit gaan dat iemand stemt bij een album als hij het heeft gehoord? Dat hoef je mij niet kwalijk te nemen. Want ik kan dan bijvoorbeeld ook bij elke KO gaan stemmen, ook al ken ik geen enkele artiest of nummer ervan.
musicfriek schreef:
Is dat verplicht dan?? Ik heb geen albums van de man, maar ik ken wel degelijk zijn muziek. Sorry daarvoor...

Ik mag er toch van uit gaan dat iemand stemt bij een album als hij het heeft gehoord? Dat hoef je mij niet kwalijk te nemen. Want ik kan dan bijvoorbeeld ook bij elke KO gaan stemmen, ook al ken ik geen enkele artiest of nummer ervan.
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:47 uur
Toon1 schreef:
Ik ken een handvol nummers van de man, dus nee, ik stem niet bij zijn albums, omdat ik ze niet helemaal gehoord heb, snap je?
0
geplaatst: 11 juli 2006, 20:47 uur
waits door
400 Sigur Ros - Svefn-G-Englar vs. Bob Marley & The Wailers - Redemption Song
1-0
400 Sigur Ros - Svefn-G-Englar vs. Bob Marley & The Wailers - Redemption Song
1-0

* denotes required fields.