Muziek / Muziekgames / Noem het beste album uit de top10
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2007, 00:50 uur
Love - Forever Changes
Mooie top 10! Die top 3 van freddze...
Mooie top 10! Die top 3 van freddze...

0
geplaatst: 11 februari 2007, 02:03 uur
The Cure - Disintegration - jouw top-10 is in het totaal trouwens 4,5* waard!
0
geplaatst: 11 februari 2007, 02:08 uur
@friek: ronduit schitterende nr.1 en voor de rest zijn er nog een aantal platen in je top-10 die bijlange niet slecht zijn... Ik denk hierbij bv. aan Dead Can Dance en Nick Drake. Je ziet... beste last.fm mate, je mag nog zo tégen me zijn, wij Belgen zijn helemaal niet haatdragend

0
geplaatst: 11 februari 2007, 02:22 uur
freddze schreef:
@friek: ronduit schitterende nr.1 en voor de rest zijn er nog een aantal platen in je top-10 die bijlange niet slecht zijn... Ik denk hierbij bv. aan Dead Can Dance en Nick Drake. Je ziet... beste last.fm mate, je mag nog zo tégen me zijn, wij Belgen zijn helemaal niet haatdragend

Haha, ik ben niet tegen je hoor, don't worry
Disintegration heb ik zelf ook op 4 sterren staan, maar 3 albums van dezelfde artiest in je top 3 vind ik iets teveel van het goede. Ik kan me er niks bij voorstellen in ieder geval (heb er zelf geen last van
)Kate Bush - The Kick Inside
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.