Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:46 uur
guys is er al een pm naar de crew gegaan voor de topic-titel, ze zijn online hoor...
0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:46 uur
Premonition schreef:
Glitterball (heel Neapolis) is een mislukte poging om de tijd terug te draaien naar 1980.
Glitterball (heel Neapolis) is een mislukte poging om de tijd terug te draaien naar 1980.
tutut..... ik vond Glitterball/ Néapolis misschien niet volledig gelukt, maar ook niet mislukt.. als we van Mislukkingen willen spreken: Good News For The Next World, Neon Lights...

0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:47 uur
lebowski schreef:
guys is er al een pm naar de crew gegaan voor de topic-titel, ze zijn online hoor...
Thanks Lebowski!
0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:47 uur
lebowski schreef:
Ik heb Yak en Scientist een pm gestuurd
0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:48 uur
Premonition schreef:
(quote)
Oe oei de guys staan onder druk

0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:49 uur
0
geplaatst: 6 januari 2007, 14:52 uur
ah het uithangbord is veranderd, eens kijken of het volk toeloopt 

0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:10 uur
0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:11 uur
Nounou! Hoezeer ik ook fan van Sanctify ben als ik moet kiezen ik kiezen dan toch voor FACTORY - al wast maar omwille van de liveversie...
0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:46 uur
0
geplaatst: 6 januari 2007, 15:47 uur
... het tempo zakt... dus met wat pech, als het tempo straks weer stijgt, kan ik niet op de nummer 25 stemmen, want dan ben ik op een vergadering, van.. ja: de Simple Minds Fanclub...
Mag ik een JOKER inzetten en alvast stemmen voor "C'Moon Cry Like A Baby" tegenover "The American"?
;-p
Mag ik een JOKER inzetten en alvast stemmen voor "C'Moon Cry Like A Baby" tegenover "The American"?
;-p
0
geplaatst: 6 januari 2007, 16:24 uur
ok... of mijn joker straks telt wéét ik niet (haha), maar moet er nu mee vandoor....
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 6 januari 2007, 16:52 uur
11. Mandela Day vs. Waterfront
1-0
maar beide niet favoriet...
1-0
maar beide niet favoriet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.