Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 17:53 uur
Ja, hier ook. Het blijven meesterwerkjes, maar het volle pond krijgen ze niet meer. Het doet me toch minder dan vroeger.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 18:12 uur
Spannend zeg... Het zal toch niet gebeuren dat een van de beste nummers er meteen uitvliegt.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 18:17 uur
Ik hoop het niet Herman. Ik hoop het niet.
Aeroplane was nou zo'n typisch voorbeeld van de hoge kwaliteit van de b-kantjes die SP in die tijd had.
Aeroplane was nou zo'n typisch voorbeeld van de hoge kwaliteit van de b-kantjes die SP in die tijd had.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 18:21 uur
Jazper schreef:

En de echte liefhebbers weten dat

Ik vrees alleen dat we de regel van echt alle 3 de nummers kennen een beetje moeten laten varen omdat er ook een hoop b-kanten tussen staan....
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 21:25 uur
Ik heb de nummers inmiddels ook alledrie geluisterd en ik moet de mening delen van herman, aERo, Jazper en Allmusic!
5-2-5
5-2-5
0
Allmusic
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:33 uur
Snappy 
...maar gelukkig moet ik rayman deze ronde diskwalificeren (kent niet alle platen), na beluistering van Aeroplane mag hij opnieuw stemmen

...maar gelukkig moet ik rayman deze ronde diskwalificeren (kent niet alle platen), na beluistering van Aeroplane mag hij opnieuw stemmen

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:42 uur
Allmusic schreef:
Snappy
Snappy

Is er iets misgegaan?
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:53 uur
Yep, Ik heb het album "Thirty Three" in bezit. Je maakt wel weer nieuwgierig. Ik ga hem direct maar weer eens opzetten. Dat is wel langgeleden!
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:57 uur
5-2-6 
Aangezine Rayman's stem voorlopig niet meetelt, wint THE AEROPLANE FLIES HIGH!!
Hoe kan het ook anders? Zoals al eerder gezegd: fantastisch B-kant. Wellicht de beste B-kant allertijden...
Ben ik blij dat dat nummer toch door is!

Aangezine Rayman's stem voorlopig niet meetelt, wint THE AEROPLANE FLIES HIGH!!
Hoe kan het ook anders? Zoals al eerder gezegd: fantastisch B-kant. Wellicht de beste B-kant allertijden...
Ben ik blij dat dat nummer toch door is!

0
Allmusic
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:58 uur
....ik zal nog even nadenken over de uitslag, maar we kunnen in ieder geval door naar de volgende:
3. …Said Sadly vs. Today vs. Tonight, Tonight
0-1-0
3. …Said Sadly vs. Today vs. Tonight, Tonight
0-1-0
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 22:59 uur
0-1-1
In mijn ogen het beste nummer op MCIS (samen met An Ode to No One)
(Hoewel ik het zou betreuren als Today er al zo vroeg zou uitliggen, maar dat zijn nu eenmaal KO's!
)
In mijn ogen het beste nummer op MCIS (samen met An Ode to No One)
(Hoewel ik het zou betreuren als Today er al zo vroeg zou uitliggen, maar dat zijn nu eenmaal KO's!
)
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:03 uur
Said sadly is wel een aardig liedje.
Tonight, tonight vind ik wat zeurderig.
Today brengt me weer terug in mijn jeugd.
Today dus.
0-2-1
Tonight, tonight vind ik wat zeurderig.
Today brengt me weer terug in mijn jeugd.
Today dus.
0-2-1
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:15 uur
0-3-1
Tonight, Tonight zou het geworden zijn, ware het niet dat Today toch wel echte jeugdsentiment is.
Tonight, Tonight zou het geworden zijn, ware het niet dat Today toch wel echte jeugdsentiment is.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 23:56 uur
Toon1 schreef:
ware het niet dat Today toch wel echte jeugdsentiment is.
ware het niet dat Today toch wel echte jeugdsentiment is.
Wow op je 6e al liefhebber

4. Siva vs. Jellybelly vs. The Everlasting Gaze
1-0-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.