Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:10 uur
Ok, daar gaat-ie dan:
1. I Am One vs. Cherub Rock vs. Soothe
1. I Am One vs. Cherub Rock vs. Soothe
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:21 uur
en we zijn van start! 
(ik heb zelf maar 1 album van ze, moet me nog even inluisteren...maar doe binnenkort ook mee
)

(ik heb zelf maar 1 album van ze, moet me nog even inluisteren...maar doe binnenkort ook mee
)
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:45 uur
2. Mellon Collie And The Infinite Sadness vs. To Sheila vs. Aeroplane Flies High (Turns Left, Looks Right)
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 14:52 uur
Dat van dat vliegtuig zegt me helemaal niets, To Sheila vind ik een klotenummer, en mellon collie is heel erg on-Pumpkins, maar wel de intro van één der mooiste albums ooit.
derhalve:
2-0-0
derhalve:
2-0-0
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:16 uur
2-1-1 [klikstand aan] juf Ruby: Ray speelt nu al vals, hij kent het beste nummer van deze 3 niet eens [/klikstand uit]
Shame on u Ray: snel luisteren dat nummer!
Shame on u Ray: snel luisteren dat nummer!
0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:24 uur
aERodynamIC schreef:
([klikstand aan] juf Ruby: Ray speelt nu al vals, hij kent het beste nummer van deze 3 niet eens [/klikstand uit]
([klikstand aan] juf Ruby: Ray speelt nu al vals, hij kent het beste nummer van deze 3 niet eens [/klikstand uit]

Ik zal het doorgeven aan ons enig jurylid
Allmusic!Waarschijnlijk diskwalificatie voor rayman!

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:25 uur
Nee dat is zielig, we hebben hem hard nodig deze KO: voor straf een heel lange recensie schrijven bij de EP Thirty Three waar het nummer te vinden is (evenals op cd 2 behorend bij de verzamelaar Greatest Hits / {Judas O} ).
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:26 uur
aERodynamIC schreef:
Nee dat is zielig, we hebben hem hard nodig deze KO.
Waarom klik je dan?

0
Ruby1966
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:26 uur
aERodynamIC schreef:
Nogmaals: het is niet aan mij!

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:30 uur
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:32 uur
Ik geef duidelijk aan wat er de consequentie van moet zijn: een recensie van heb ik jou daar 
3-1-1 ondertussen

3-1-1 ondertussen
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 15:34 uur
Dus de leraar wil een recensie van een EP die hij waarschijnlijk zelf heeft???!!!?!?
Damn wat had ik een hekel aan opstellen schrijven.
Maar goed. Stuur mij maar een exemplaar, dan leg ik mijn oor te luisteren, beste aERo.
Damn wat had ik een hekel aan opstellen schrijven.
Maar goed. Stuur mij maar een exemplaar, dan leg ik mijn oor te luisteren, beste aERo.

0
geplaatst: 15 augustus 2006, 16:39 uur
3-1-2
Wel een beetje jammer om te stemmen als je ze niet allemaal kent idd.
Verder wel erg leuk om de SP in deze KO te hebben; het was jarenlang mijn favoriete band.
Wel een beetje jammer om te stemmen als je ze niet allemaal kent idd.
Verder wel erg leuk om de SP in deze KO te hebben; het was jarenlang mijn favoriete band.
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 17:37 uur
herman schreef:
Was ook mijn favoriete band. Toch heb ik afgelopen week met pijn in mijn hart mijn 5*-stem voor Mellon Collie verlaagd. Eigenlijk doet SP me tegenwoordig niet zo veel meer.
4-2-2
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 17:44 uur
Nee, mij ook niet. Blijft geweldige muziek, maar ik heb de albums ook niet meer op 5* staan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.