MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Ruby1966
Ok, daar gaat-ie dan:

1. I Am One vs. Cherub Rock vs. Soothe

0-1-0

0-2-0

Ruby1966
en we zijn van start!

(ik heb zelf maar 1 album van ze, moet me nog even inluisteren...maar doe binnenkort ook mee )

0-4-0

Lin
0-5-0

Ruby1966
wat een eensgezindheid

Marcel²
0-6-0

Hmm... Te laat. Maar voor de eer...:

1-6-0

2. Mellon Collie And The Infinite Sadness vs. To Sheila vs. Aeroplane Flies High (Turns Left, Looks Right)

Lin
1-0-0

Dat van dat vliegtuig zegt me helemaal niets, To Sheila vind ik een klotenummer, en mellon collie is heel erg on-Pumpkins, maar wel de intro van één der mooiste albums ooit.
derhalve:
2-0-0

2-1-0

2-1-1 [klikstand aan] juf Ruby: Ray speelt nu al vals, hij kent het beste nummer van deze 3 niet eens [/klikstand uit] Shame on u Ray: snel luisteren dat nummer!

3-1-1

Ruby1966
aERodynamIC schreef:
([klikstand aan] juf Ruby: Ray speelt nu al vals, hij kent het beste nummer van deze 3 niet eens [/klikstand uit]

Ik zal het doorgeven aan ons enig jurylid Allmusic!
Waarschijnlijk diskwalificatie voor rayman!

Nee dat is zielig, we hebben hem hard nodig deze KO: voor straf een heel lange recensie schrijven bij de EP Thirty Three waar het nummer te vinden is (evenals op cd 2 behorend bij de verzamelaar Greatest Hits / {Judas O} ).

aERodynamIC schreef:
Nee dat is zielig, we hebben hem hard nodig deze KO.

Waarom klik je dan?

Ruby1966
aERodynamIC schreef:
Nee dat is zielig, we hebben hem hard nodig deze KO.

Nogmaals: het is niet aan mij!

musicfriek schreef:
(quote)

Waarom klik je dan?

Inderdaad Eric. Waarom klik je dan?

Ik geef duidelijk aan wat er de consequentie van moet zijn: een recensie van heb ik jou daar

3-1-1 ondertussen

Dus de leraar wil een recensie van een EP die hij waarschijnlijk zelf heeft???!!!?!?
Damn wat had ik een hekel aan opstellen schrijven.
Maar goed. Stuur mij maar een exemplaar, dan leg ik mijn oor te luisteren, beste aERo.

Komt er aan beste rayman

3-1-2

Wel een beetje jammer om te stemmen als je ze niet allemaal kent idd.

Verder wel erg leuk om de SP in deze KO te hebben; het was jarenlang mijn favoriete band.

herman schreef:
Verder wel erg leuk om de SP in deze KO te hebben; het was jarenlang mijn favoriete band.

Was ook mijn favoriete band. Toch heb ik afgelopen week met pijn in mijn hart mijn 5*-stem voor Mellon Collie verlaagd. Eigenlijk doet SP me tegenwoordig niet zo veel meer.

4-2-2

Nee, mij ook niet. Blijft geweldige muziek, maar ik heb de albums ook niet meer op 5* staan.

De eerste 3 albums staan bij mij anders nog als een huis

5-2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:53 uur

geplaatst: vandaag om 03:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.