Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:47 uur
Kost het zoveel moeite om de naam te veranderen van dit topic???
0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:48 uur
musicfriek schreef:
Straks is de DM-KO ook al voorbij.
0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:49 uur
musicboy schreef:
Even een gedachte tussenin: kan zo'n K.O. met twee verschillende bands? Telkens een nummer van de ene tegen een nummer van de andere.
Of bestaat dat al?
Zo neen dacht ik aan Simple Minds versus U2 ...
Go Minds!!!!!!!!!
Even een gedachte tussenin: kan zo'n K.O. met twee verschillende bands? Telkens een nummer van de ene tegen een nummer van de andere.
Of bestaat dat al?
Go Minds!!!!!!!!!
Ah .. nee dat hààt ik dus écht hoor.... 
Ben al te lang actief op Simple Minds fora waar je door sommigen geacht wordt tégen U2 te zijn terwijl wellicht het omgekeerde bij de U2-fans gebeurd.. wel nu: daar doe ik niet aan mij, ik vond en vind het beiden topbands, met die nuance dat U2 altijd de pers meehad en dat ik persoonlijk hun laatste album wel erg zwak vond, daar waar SM aan een remonte bezig zijn..
Enfin: jullie doen maar: maar ik zal dan die KO wijselijk aan me laten voorbijgaan
) 
Enne het zelfde geldt voor Echo & The Bunnymen vs U2 of vs Simple Minds....
0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:50 uur
c-moon schreef:
Ben al te lang actief op Simple Minds fora waar je door sommigen geacht wordt tégen U2 te zijn terwijl wellicht het omgekeerde bij de U2-fans gebeurd.. wel nu: daar doe ik niet aan mij, ik vond en vind het beiden topbands, met die nuance dat U2 altijd de pers meehad en dat ik persoonlijk hun laatste album wel erg zwak vond, daar waar SM aan een remonte bezig zijn..
Enfin: jullie doen maar: maar ik zal dan die KO wijselijk aan me laten voorbijgaan
) 
(quote)
) 
Volledig mee eens.

0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:52 uur
Ook eens, dat wordt oeverloos geneuzel
mmm...
misschien toch wel iets voor rayman
mmm...
misschien toch wel iets voor rayman

0
geplaatst: 9 januari 2007, 19:54 uur
Was maar een idee om New Gold Dream tegen Discotheque te plaatsen en dan te zien wie wint. 

0
geplaatst: 9 januari 2007, 20:50 uur
musicboy schreef:
Of bestaat dat al?
Go Minds!!!!!!!!!
Of bestaat dat al?
Go Minds!!!!!!!!!
Het summum zou voor mij een New Wave Ko zijn met bovengenoemde band maar ook met The Cure,The Chameleons, The Sound,Echo and The Bunnymen,Tears For Fears(denk aan The Hurting) The Cult,Flock Of Seagulls etc.
0
geplaatst: 9 januari 2007, 20:57 uur
Premonition schreef:
Iemand al een pm gestuurd naar Yak of Scientist?
Iemand al een pm gestuurd naar Yak of Scientist?
Gezien het enthousiasme heb ik het maar gedaan
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.