Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2007, 21:39 uur
Cities in Dust is de ´hit´, maar onder meer bij concerten zie je dat Spellbound toch aanzienlijk meer favoriet is bij de fans. Ik ben er zelf ook zo eentje.
0
geplaatst: 12 februari 2007, 22:53 uur
sq schreef:
Cities in Dust is de ´hit´, maar onder meer bij concerten zie je dat Spellbound toch aanzienlijk meer favoriet is bij de fans. Ik ben er zelf ook zo eentje.
(quote)
Me 2
0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:16 uur
3-2
Uitgez. deze 92°, Nightshift en Voodoo Dolly zijn het eigenlijk allemaal de 'hits' die op de verzamelaars Once Upon A Time en Twice Upon A Time staan in deze KO. Niet dat ik iets tegen de 'hits' heb, natuurlijk. En ik ben allang blij dat er eens een Siouxsie KO is

Uitgez. deze 92°, Nightshift en Voodoo Dolly zijn het eigenlijk allemaal de 'hits' die op de verzamelaars Once Upon A Time en Twice Upon A Time staan in deze KO. Niet dat ik iets tegen de 'hits' heb, natuurlijk. En ik ben allang blij dat er eens een Siouxsie KO is

0
geplaatst: 12 februari 2007, 23:24 uur
freddze schreef:
verzamelaars Once Upon A Time en Twice Upon A Time staan in deze KO.
verzamelaars Once Upon A Time en Twice Upon A Time staan in deze KO.
Ach zo. Ik miste al mijn favorieten Sin in My Heart, Land´s End, Helter Skelter, Red Over White, The Lords Prayer... Tja je bent liefhebber of niet nietwaar? Maar ik ben heus ook heel blij met de KO.

0
geplaatst: 13 februari 2007, 00:29 uur
5-2
Moet zeggen dat ik 2 van mijn favorieten, "This Unrest" en "Last Beat Of My Heart" mis in deze knock out
Moet zeggen dat ik 2 van mijn favorieten, "This Unrest" en "Last Beat Of My Heart" mis in deze knock out

0
geplaatst: 13 februari 2007, 07:56 uur
Ik heb bewust gekozen voor niet zo'n grote KO, anders krijg je net als bij Neil Young en Opeth dat we een maand met 1 artiest bezig zijn. Nu is er wat sneller afwisseling.
P.S. Ik heb getwijfeld om "Last Beat Of My Heart" ook toe te voegen; maar koos voor "Strange Fruit".
Dit omdat 1 van mijn eigen favorieten was, maar die vrijheid heb je als je zelf een KO opstelt.
P.S. Ik heb getwijfeld om "Last Beat Of My Heart" ook toe te voegen; maar koos voor "Strange Fruit".
Dit omdat 1 van mijn eigen favorieten was, maar die vrijheid heb je als je zelf een KO opstelt.
0
luisteraart
geplaatst: 13 februari 2007, 12:39 uur
sq schreef:
(quote)
Wanneer hebben ze voor het laatst een concert gegeven? Ze bestaan toch al tien jaar niet meer?
(Overigens gaat Siouxsie dit jaar weer een cd opnemen!)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.