Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 september 2007, 11:21 uur
Het gaat wel snel met deze KO. Hierna is mijn Stevie aan de beurt. Maar eens wat voorbereidingen treffen deze week.
0
geplaatst: 19 september 2007, 12:06 uur
5-1
Jammer dat ik door internetproblemen de eerste rondes van deze KO hebt moeten missen. En mijn favoriet Synchronicity II lag er al meteen uit. Van de laatste acht ga ik nu voor Walking on the Moon en Can't Stand Losing You.
Jammer dat ik door internetproblemen de eerste rondes van deze KO hebt moeten missen. En mijn favoriet Synchronicity II lag er al meteen uit. Van de laatste acht ga ik nu voor Walking on the Moon en Can't Stand Losing You.

0
geplaatst: 19 september 2007, 12:54 uur
3-1
ik meld tevens aan voor een King Crimson KO, de enige van mijn favorieten die nog niet geweest is...
ik meld tevens aan voor een King Crimson KO, de enige van mijn favorieten die nog niet geweest is...
0
geplaatst: 19 september 2007, 13:08 uur
Titmeister schreef:
3-1
3-1
1. El Ninjo - The Police
2. Reijersen - Stevie Wonder
3. Grovonion - Tindersticks
4. The Scientist - Nine Inch Nails
5. Status Seeker- Van der Graaf Generator
6. Herman - Björk
7. Basketballerke - Muse
8. Deric Raven - Duran Duran
9. Casartelli - Rush
10. Kasperbert - Marillion
11. dvdschaaf - Alice in Chains
12. Jester - Camel
13. Marty McFly - Oasis
14. Titmeister - King Crimson
Zoiets

0
geplaatst: 19 september 2007, 13:08 uur
Ik vermoed dat Titmeister op Walking on the Moon gestemd heeft. Met mijn stem erbij maakt dat:
6-3
6-3
0
geplaatst: 19 september 2007, 13:13 uur
6-4 Verdomde moeilijk!! Twee van mijn favoriete Policenummers.. voor de underdog dan maar.
0
geplaatst: 19 september 2007, 13:15 uur
Stevie Wonder KO verheug ik me trouwens ook wel op, ga gelijk weer wat van zijn platen beluisteren 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.