MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
fredpit
4-1 Every Breath..tijdloos

Het gaat wel snel met deze KO. Hierna is mijn Stevie aan de beurt. Maar eens wat voorbereidingen treffen deze week.

5-1

Jammer dat ik door internetproblemen de eerste rondes van deze KO hebt moeten missen. En mijn favoriet Synchronicity II lag er al meteen uit. Van de laatste acht ga ik nu voor Walking on the Moon en Can't Stand Losing You.

sq
6-2

2. Walking on the Moon vs. Invisible Sun

1-0

3-1

ik meld tevens aan voor een King Crimson KO, de enige van mijn favorieten die nog niet geweest is...

Titmeister schreef:
3-1

ik meld tevens aan voor een King Crimson KO, de enige van mijn favorieten die nog niet geweest is...

1. El Ninjo - The Police
2. Reijersen - Stevie Wonder
3. Grovonion - Tindersticks
4. The Scientist - Nine Inch Nails
5. Status Seeker- Van der Graaf Generator
6. Herman - Björk
7. Basketballerke - Muse
8. Deric Raven - Duran Duran
9. Casartelli - Rush
10. Kasperbert - Marillion
11. dvdschaaf - Alice in Chains
12. Jester - Camel
13. Marty McFly - Oasis
14. Titmeister - King Crimson

Zoiets

Ik vermoed dat Titmeister op Walking on the Moon gestemd heeft. Met mijn stem erbij maakt dat:

6-3

6-4 Verdomde moeilijk!! Twee van mijn favoriete Policenummers.. voor de underdog dan maar.

Stevie Wonder KO verheug ik me trouwens ook wel op, ga gelijk weer wat van zijn platen beluisteren

3. Next to You vs. Don't Stand So Close to Me

0-1

3-6 mijn favoriet

fredpit
4-6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:05 uur

geplaatst: vandaag om 18:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.