MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

24. La Mer (The Fragile) - The Downward Spiral (The Downward Spiral) - No, You Don't (The Fragile)

1-0-0 sterke ronde

4-3-0

25. We're in This Together(The Fragile) - Hurt (The Downward Spiral) - All the Love in the World (With Teeth)

1-0-0

25. We're in This Together(The Fragile) - Hurt (The Downward Spiral) - All the Love in the World (With Teeth)

1-1-0

1/4/0

26. Reptile (The Downward Spiral) - And All That Could Have Been (Still) - Just Like You Imagined (The Fragile)

1-0-0

1-0-1

2-1-1 Reptile

Jeetje, ontzettend sterke ronde zeg...

2-1-2

2-1-3 sterke ronde

2-1-4

27. Wish (Broken) - Physical (Broken) - You Know What You Are? (With Teeth)

1-0-0

2-0-0

Waar blijf je, Ace?

Ace
Cygnus schreef:
Waar blijf je, Ace?

Ik moet eerst even wat pindakazen vanavond! Om nou te stemmen zonder dat ik het echt goed ken (ik ken best wel wat, maar weet het nou niet echt bij naam en toenaam te benoemen), is ook niet helemaal de manier

Ace schreef:
(quote)

Ik moet eerst even wat pindakazen vanavond! Om nou te stemmen zonder dat ik het echt goed ken (ik ken best wel wat, maar weet het nou niet echt bij naam en toenaam te benoemen), is ook niet helemaal de manier

Dat zou ik maar snel doen, want straks is de new wave ko afgelopen en dan komen ze allemaal hierheen...

4-0-0

28. The Wretched (The Fragile) - The Mark Has Been Made (The Fragile) - Into the Void (The Fragile)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.