MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
7.The Undercover Man (Godbluff) - Pilgrims (Still Life)

0-1

Davez
2-2

En de laatste van deze ronde....

8.Arrow (Godbluff) - Man-Erg (Pawn Hearts)

0-1

Kwartfinale nu, tot de 6 met 2 verschil.

1. A Plague of Lighthouse Keepers (Pawn Hearts) - The Emperor in His War Room (H to He Who Am the Only One)
2. Childlike Faith in Childhood's End (Still Life) - The Sleepwalkers (Godbluff)
3. Scorched Earth (Godbluff) - My Room (Waiting for Wonderland) (Still Life)
4. The Undercover Man (Godbluff) - Man-Erg (Pawn Hearts)

1. A Plague of Lighthouse Keepers (Pawn Hearts) - The Emperor in His War Room (H to He Who Am the Only One)

1-0

2. Childlike Faith in Childhood's End (Still Life) - The Sleepwalkers (Godbluff)

0-1

twee giganten tegenover elkaar, maar 't uittreding-bezorgende moment waarop de sax erin knalt na +/- 6 1/2 minuut - en alles wat erna komt - bij Sleepwalkers is iets wat Childlike niet bezit, dus daarom Sleepwalkers

2-3, te lastig

Beide nummers alweer een tijdje niet gehoord en ik had verwacht dat Sleepwalkers het beste zou uitkomen bij mij, ik denk omdat het van Godbluff afkomstig was, de intro daarvan slaat me hoofd wel positief op hol trouwens.
Maar Childlike Faith in Childhood's End laat toch de beste indruk achter nou bij mij.
3-3

3-4
idd axel, die sax!

thyson schreef:
3-4
idd axel, die sax!

Ook 'n uittreding gehad?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.