Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 14:32 uur
orbit schreef:
Gitaar-barbaar
Maar wou je daarmee zeggen dat Suffragette met pamfluiten wordt gespeeld?
Gitaar-barbaar

Maar wou je daarmee zeggen dat Suffragette met pamfluiten wordt gespeeld?
Nee ik wilde daarmee aangeven dat veel teveel mensen kiezen voor de makkelijke gitaarweg. 'Sense of Doubt' is bijvoorbeeld een briljant ambient nummer, maar ik heb het idee dat iedereen dat maar gelijk wegstemt omdat 'Suffragette City' van Ziggy komt.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 14:34 uur
Ik ken beide nummers en Suffragette heeft gewoon mijn voorkeur. Dat ambient-gedeelte van Bowie boeit mij persoonlijk wat minder nu ik steeds meer Bowie-albums begin te leren kennen. Heeft voor mij niks te maken dat het van Ziggy afkomt.
0
geplaatst: 1 oktober 2006, 20:53 uur
gemaster schreef:
Nee ik wilde daarmee aangeven dat veel teveel mensen kiezen voor de makkelijke gitaarweg. 'Sense of Doubt' is bijvoorbeeld een briljant ambient nummer, maar ik heb het idee dat iedereen dat maar gelijk wegstemt omdat 'Suffragette City' van Ziggy komt.
(quote)
Ik vond het ook moeilijk kiezen, maar ik deed de balans in dit geval eens richting gitaarnummer omslaan, misschien omdat ik dat nummer iets vaker kan horen. Sense Of Doubt is ook behoorlijk goed namelijk!
Bij Warszawa zal ik niet twijfelen...

0
geplaatst: 1 oktober 2006, 21:22 uur
Oke dan Orbit. Wat mij betreft mag Warszawa deze KO ook meteen winnen!
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 15:40 uur
Als een van de Scary Monsters even zijn stem verandert, kunnen we verder. 

0
geplaatst: 5 oktober 2006, 16:43 uur
Verander mijn stem dan maar in V-2, boetedoening voor het feit dat ik Sense Of Doubt er mee heb helpen uitkegelen tegen die ouwe koek van Ziggy 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.