MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:

86. Scary Monsters (And Super Creeps) - 70. V-2 Schneider

Marcel²
2-0

Allmusic
2-1

titan (crew)
3-2

orbit schreef:

Gitaar-barbaar

Maar wou je daarmee zeggen dat Suffragette met pamfluiten wordt gespeeld?

Nee ik wilde daarmee aangeven dat veel teveel mensen kiezen voor de makkelijke gitaarweg. 'Sense of Doubt' is bijvoorbeeld een briljant ambient nummer, maar ik heb het idee dat iedereen dat maar gelijk wegstemt omdat 'Suffragette City' van Ziggy komt.

Ik ken beide nummers en Suffragette heeft gewoon mijn voorkeur. Dat ambient-gedeelte van Bowie boeit mij persoonlijk wat minder nu ik steeds meer Bowie-albums begin te leren kennen. Heeft voor mij niks te maken dat het van Ziggy afkomt.

4-3 prima nummer

5-5!!!

(stelletje gitaarbarbaren...)

terug in je hunebed Herman

gemaster schreef:
(quote)

Nee ik wilde daarmee aangeven dat veel teveel mensen kiezen voor de makkelijke gitaarweg. 'Sense of Doubt' is bijvoorbeeld een briljant ambient nummer, maar ik heb het idee dat iedereen dat maar gelijk wegstemt omdat 'Suffragette City' van Ziggy komt.

Ik vond het ook moeilijk kiezen, maar ik deed de balans in dit geval eens richting gitaarnummer omslaan, misschien omdat ik dat nummer iets vaker kan horen. Sense Of Doubt is ook behoorlijk goed namelijk!

Bij Warszawa zal ik niet twijfelen...

Oke dan Orbit. Wat mij betreft mag Warszawa deze KO ook meteen winnen!

Stemmer gezocht!

Ruby1966
hier schiet het ook niet op....

Als een van de Scary Monsters even zijn stem verandert, kunnen we verder.

titan (crew)
Of 2 van de V-2 Schneider stemmers natuurlijk.

Ja maar V-2 Schneider is veel beter

Stemmers gezocht!!

Verander mijn stem dan maar in V-2, boetedoening voor het feit dat ik Sense Of Doubt er mee heb helpen uitkegelen tegen die ouwe koek van Ziggy

We kunnen door

31. Cracked Actor - 39. Candidate

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:37 uur

geplaatst: vandaag om 06:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.