MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)

zoeken in:
Hoe weet je wat de volgende artiest word, is dat met een wachtlijst of zo iets. (ik heb namelijk een Soulwax Knockout gemaakt)

Dwejkk_ schreef:
Hoe weet je wat de volgende artiest word, is dat met een wachtlijst of zo iets. (ik heb namelijk een Soulwax Knockout gemaakt)

Ik zou ook nog een Cure KO doen.. en er was nog iemand met een Sigur Ros plan geloof ik. Maar het lijkt me dat degene die zijn KO het eerst af heeft hem er ook het eerst op mag gooien Ik moet in ieder geval nog beginnen met het selecteren van die overdaad aan nummers van The Cure

orbit schreef:
(quote)

Ik zou ook nog een Cure KO doen.. en er was nog iemand met een Sigur Ros plan geloof ik. Maar het lijkt me dat degene die zijn KO het eerst af heeft hem er ook het eerst op mag gooien Ik moet in ieder geval nog beginnen met het selecteren van die overdaad aan nummers van The Cure

al een extra externe schijf aangeschaft orbit ?

0-5

25. Tupelo vs Lime-Tree Arbour

1-0

titan (crew)
4-1

26. Avalanche vs Nobody’s Baby Now

0-1

27. And No More Shall We Part vs I Let Love In

andré schreef:
3-1!

2-3

Alle supernummers van de superalbums vliegen eruit.... :/

28. Ain’t Gonna Rain Anymore vs Stagger Lee

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.