Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 15:51 uur
Hoe weet je wat de volgende artiest word, is dat met een wachtlijst of zo iets. (ik heb namelijk een Soulwax Knockout gemaakt)
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 15:54 uur
Dwejkk_ schreef:
Hoe weet je wat de volgende artiest word, is dat met een wachtlijst of zo iets. (ik heb namelijk een Soulwax Knockout gemaakt)
Ik zou ook nog een Cure KO doen.. en er was nog iemand met een Sigur Ros plan geloof ik. Maar het lijkt me dat degene die zijn KO het eerst af heeft hem er ook het eerst op mag gooien
Ik moet in ieder geval nog beginnen met het selecteren van die overdaad aan nummers van The Cure 
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 17:19 uur
orbit schreef:
Ik zou ook nog een Cure KO doen.. en er was nog iemand met een Sigur Ros plan geloof ik. Maar het lijkt me dat degene die zijn KO het eerst af heeft hem er ook het eerst op mag gooien
Ik moet in ieder geval nog beginnen met het selecteren van die overdaad aan nummers van The Cure 
(quote)
al een extra externe schijf aangeschaft orbit ?

0-5
0
geplaatst: 20 oktober 2006, 06:35 uur
2-3
Alle supernummers van de superalbums vliegen eruit.... :/
Alle supernummers van de superalbums vliegen eruit.... :/
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.