Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's (Alice in Chains)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2006, 18:50 uur
freddze schreef:
Mijn mooiste zit er gelukkig nog in, maar ik ga nog niet verklappen welke, want anders wordt hij er ook nog uitgebonjourd
Van Faith, The Drowning Man, Siamese Twins, Dressing Up, Sinking, End, From The Edge of the Deep Green Sea vind ik het ook hééél jammer dat ze er al uit liggen. En dan vergeet ik er natuurlijk nog een hoop. Is uiteindelijk allemaal nóg moeilijker te verkroppen dan bij de Nick Cave KO
(quote)
Mijn mooiste zit er gelukkig nog in, maar ik ga nog niet verklappen welke, want anders wordt hij er ook nog uitgebonjourd

Van Faith, The Drowning Man, Siamese Twins, Dressing Up, Sinking, End, From The Edge of the Deep Green Sea vind ik het ook hééél jammer dat ze er al uit liggen. En dan vergeet ik er natuurlijk nog een hoop. Is uiteindelijk allemaal nóg moeilijker te verkroppen dan bij de Nick Cave KO

If Only Tonight We Could Sleep vind ik ook doodzonde! Wat een intens wereldnummer!!

0
*Laura*
geplaatst: 6 november 2006, 18:51 uur
freddze schreef:
(quote)
Welke was dat dan?Love song, dat vind ik echt een fenomenaal mooi nummer

Gelukkig zijn er nog heel wat andere pareltjes over!

0
geplaatst: 6 november 2006, 18:57 uur
orbit schreef:
If Only Tonight We Could Sleep vind ik ook doodzonde! Wat een intens wereldnummer!!

Ja, en The Same Deep Water As You, maar daar heb ik zelf ook tegen gestemd omdat ie tegen Disintegration stond

*Laura* schreef:
Love song, dat vind ik echt een fenomenaal mooi nummer

Love song, dat vind ik echt een fenomenaal mooi nummer

Alle nummers van Disintegration zijn pareltjes

0
geplaatst: 6 november 2006, 19:00 uur
freddze schreef:
Ja, en The Same Deep Water As You, maar daar heb ik zelf ook tegen gestemd omdat ie tegen Disintegration stond
(quote)

Huh? Die is toch door (zie ik op de vorige pagina)..?
0
geplaatst: 6 november 2006, 19:14 uur
orbit schreef:
Je hebt helemaal gelijk! Maar... dan is Disintegration eruit

0
geplaatst: 6 november 2006, 19:14 uur
Ga voor M duidelijk te horen dat Nirvana hier uit de snoeppot van The Cure heeft gegraaid
5-5
5-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.