Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:14 uur
SelmaDuim schreef:
Jou heb ik al.
(quote)
Jou heb ik al.

Ga je je verzameling uitbreiden dan?

0
SelmaDuim
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:15 uur
Nee, is niet nodig. Als je Yak hebt wil je nooit meer anders.

Maar plaatjes kijken is niet erg.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:21 uur
Goed nieuws: Friek is alvast bezig met de volgende ronde (deze is bijna klaar) 

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:37 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:38 uur
obsessed schreef:
Pff wat een gewauwel hier zeg. Stelletje wijven!
Pff wat een gewauwel hier zeg. Stelletje wijven!
Wat doe jij dan hier??????
Het valt me wel op dat velen dit topic maar niet links kunnen laten liggen en dan wel kritiek leveren.....
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:40 uur
Heb hier verder nog niks gepost, maar kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen. Maar don't worry, ik ben al weer weg..
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:41 uur
obsessed schreef:
Heb hier verder nog niks gepost, maar kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen. Maar don't worry, ik ben al weer weg..
Goed zo, opgeruimd staat netjes

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:46 uur
Ja sorry hoor, maar stelletje wijven wordt wel getolereerd Yak??? Ik vind dit niet grappig meer.... Ik pik niet alles, we kunnen dus blijkbaar niet rustig hier een leuke KO houden zonder dat er jaloerse mensen zijn.
Weten jullie wat? Bekijken jullie het allemaal maar lekker, ik stop met deze KO, zo heb ik er geen plezier meer aan.

Weten jullie wat? Bekijken jullie het allemaal maar lekker, ik stop met deze KO, zo heb ik er geen plezier meer aan.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:47 uur
obsessed schreef:
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom zulke opmerkingen geplaatst worden. Is het echt zo moeilijk om het links te laten liggen?
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:48 uur
Het is nu de 2e keer dat het deze kant op gaat.......... alleen omdat er een aantal niet kunnen wachten op een eigen ko 

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:50 uur
aERodynamIC schreef:
Ik begrijp werkelijk waar niet waarom zulke opmerkingen geplaatst worden. Is het echt zo moeilijk om het links te laten liggen?
(quote)
Vooruit, nog een keer dan: Het irriteert me gewoon nogal dat het 'flauwe opmerkingen-gehalte' op Musicmeter nogal hoog is de laatste tijd, en dit topic, wat ik ervan doorgelezen heb, is daar wel weer een uitstekend voorbeeld van. Ik weet dat mijn berichtje daar niks aan zal veranderen, maargoed ik moest mijn frustratie gewoon even kwijt. Zoals ik al zei zal ik jullie verder vooral niet storen, dus veel plezier!

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:52 uur
obsessed schreef:
Vooruit, nog een keer dan: Het irriteert me gewoon nogal dat het 'flauwe opmerkingen-gehalte' op Musicmeter nogal hoog is de laatste tijd, en dit topic, wat ik ervan doorgelezen heb, is daar wel weer een uitstekend voorbeeld van. Ik weet dat mijn berichtje daar niks aan zal veranderen, maargoed ik moest mijn frustratie gewoon even kwijt. Zoals ik al zei zal ik jullie verder vooral niet storen, dus veel plezier!
(quote)

Dan ga je toch NIET naar die topics, is dat zo lastig????
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:52 uur
obsessed schreef:
(quote)

Ja bedankt voor het verzieken van de sfeer, ik zal maar niet gaan opzoeken in welke topics jij je begeeft op de site........
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:53 uur
*zucht* waarom zijn er altijd mensen die t een sport vinden om de lol te verzieken voor anderen? Kom op jongens, we laten ons toch niet in een dip krijgen door die knullen?
stemmen, mooie mannen, petten

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:54 uur
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.
0
Toon1 schreef:
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO.
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO.
mee eens

t was 4-4
0
Natuurlijk ga ik wel door, laat me niet klein krijgen door anderen 

0
Lin schreef:
*zucht* waarom zijn er altijd mensen die t een sport vinden om de lol te verzieken voor anderen? Kom op jongens, we laten ons toch niet in een dip krijgen door die knullen?

* denotes required fields.