MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO

zoeken in:
SelmaDuim schreef:
(quote)

Jou heb ik al.

Ga je je verzameling uitbreiden dan?

SelmaDuim
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ga je je verzameling uitbreiden dan?

Nee, is niet nodig. Als je Yak hebt wil je nooit meer anders.

Maar plaatjes kijken is niet erg.

Goed nieuws: Friek is alvast bezig met de volgende ronde (deze is bijna klaar)

Ruby1966
aERodynamIC schreef:
Goed nieuws: Friek is alvast bezig met de volgende ronde (deze is bijna klaar)

joepie

Musicfriek

Electro_
3-3

Lin
nog meer mooie mannen met petten

3-3................. het wil maar niet echt vlot gaan he.

Lin
allebei vreselijk maar ja,

3-4

Pff wat een gewauwel hier zeg. Stelletje wijven!

obsessed schreef:

Dank je wel

handsome_devil
4-4

obsessed schreef:

Wat doe jij dan hier??????

Het valt me wel op dat velen dit topic maar niet links kunnen laten liggen en dan wel kritiek leveren.....

Heb hier verder nog niks gepost, maar kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen. Maar don't worry, ik ben al weer weg..

obsessed schreef:
Heb hier verder nog niks gepost, maar kon het toch niet laten om er even iets van te zeggen. Maar don't worry, ik ben al weer weg..

Goed zo, opgeruimd staat netjes

Yak
Kom op zeg, dat toontje kan ook wel wat minder hoor Friek.

Ja sorry hoor, maar stelletje wijven wordt wel getolereerd Yak??? Ik vind dit niet grappig meer.... Ik pik niet alles, we kunnen dus blijkbaar niet rustig hier een leuke KO houden zonder dat er jaloerse mensen zijn.

Weten jullie wat? Bekijken jullie het allemaal maar lekker, ik stop met deze KO, zo heb ik er geen plezier meer aan.

obsessed schreef:

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom zulke opmerkingen geplaatst worden. Is het echt zo moeilijk om het links te laten liggen?

SelmaDuim

(afbeelding)

Het is nu de 2e keer dat het deze kant op gaat.......... alleen omdat er een aantal niet kunnen wachten op een eigen ko

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik begrijp werkelijk waar niet waarom zulke opmerkingen geplaatst worden. Is het echt zo moeilijk om het links te laten liggen?

Vooruit, nog een keer dan: Het irriteert me gewoon nogal dat het 'flauwe opmerkingen-gehalte' op Musicmeter nogal hoog is de laatste tijd, en dit topic, wat ik ervan doorgelezen heb, is daar wel weer een uitstekend voorbeeld van. Ik weet dat mijn berichtje daar niks aan zal veranderen, maargoed ik moest mijn frustratie gewoon even kwijt. Zoals ik al zei zal ik jullie verder vooral niet storen, dus veel plezier!

obsessed schreef:
(quote)

Vooruit, nog een keer dan: Het irriteert me gewoon nogal dat het 'flauwe opmerkingen-gehalte' op Musicmeter nogal hoog is de laatste tijd, en dit topic, wat ik ervan doorgelezen heb, is daar wel weer een uitstekend voorbeeld van. Ik weet dat mijn berichtje daar niks aan zal veranderen, maargoed ik moest mijn frustratie gewoon even kwijt. Zoals ik al zei zal ik jullie verder vooral niet storen, dus veel plezier!

Dan ga je toch NIET naar die topics, is dat zo lastig????

obsessed schreef:
(quote)

Ja bedankt voor het verzieken van de sfeer, ik zal maar niet gaan opzoeken in welke topics jij je begeeft op de site........

Lin
*zucht* waarom zijn er altijd mensen die t een sport vinden om de lol te verzieken voor anderen? Kom op jongens, we laten ons toch niet in een dip krijgen door die knullen?

stemmen, mooie mannen, petten

Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.

SelmaDuim
Zijn jullie nu klaar?

Lin
Toon1 schreef:
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO.

mee eens

t was 4-4

Natuurlijk ga ik wel door, laat me niet klein krijgen door anderen

Lin schreef:
*zucht* waarom zijn er altijd mensen die t een sport vinden om de lol te verzieken voor anderen? Kom op jongens, we laten ons toch niet in een dip krijgen door die knullen?

stemmen, mooie mannen, petten

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.