MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO

zoeken in:
Toon1 schreef:
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.

(afbeelding)
(vs.)

(afbeelding)

En jullie waren bij 4-4

SelmaDuim schreef:
(afbeelding)

A picture tells more than a thousand (offtopic) words.

Toon1 schreef:
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.

Mee eens: we zijn het in het dagelijks leven ook wel gewend zullen we maar zeggen (jammer dat men dat hier ook niet beseft).....

Lin
ebskia schreef:
(quote)

Het probleem is eerlijk gezegd denk ik meer de manier waarop er op gereageerd wordt (en het feit DAT men hier zo snel hapt naar elke kritiek) en sommigen het hier daardoor juist pas verzieken door er pagina's over door te gaan zeuren. Ik kreeg ook meteen na één serieus (maar niet verkeerd) bedoeld berichtje zeikerige reacties dat ik de melige sfeer verpest had, en nu lees ik weer zo'n reacties. Ga er dan niet op in!

oke, daarom gaan we nu door!
4-4

We zijn allemaal even fout bezig, niemands schuld.

Gewoon doorgaan met jullie mannen en op naar de vrouwen!

Electro_
MF stemt weer mee?

0-2.

SelmaDuim
1-2

Lin
4-2

hpvmars
5-3

Electro_ schreef:
MF stemt weer mee?

Je bedoelt mij neem ik aan? Ja hoor, ik ga gewoon door

Electro_
MusicFriek / MF, jep.

Electro_ schreef:
MusicFriek / MF, jep.

Ben ik dan JW

Dames en heren ik stop voor nu: het gezeur kost me te veel negatieve energie. Als ik ook hier op deze site al voor mijn plek moet knokken hoeft het niet meer.
Ik heb er even genoeg van. Misschien morgen weer.

Electro_
jowietje schreef:
(quote)

Ben ik dan JW

Wat jij wil!

titan (crew)
Toch typisch dat diverse mensen hier beweren ons niet te willen storen, maar vervolgens toch een stekelig en zeurderig berichtje achterlaten. Ik ga gewoon lekker door met dit topic en hopelijk de anderen ook. Ik laat me niet kisten. Volgende!

6-3

hoi allemaal

titan (crew)
Da's waar ook, we gingen tot de 6 Volgende!

titan schreef:
Toch typisch dat diverse mensen hier beweren ons niet te willen storen, maar vervolgens toch een stekelig en zeurderig berichtje achterlaten. Ik ga gewoon lekker door met dit topic en hopelijk de anderen ook. Ik laat me niet kisten. Volgende!

Is altijd mijn houding geweest; had nu genoeg van het hypocriete gedoe van slechts enkelen.
Dus ik sluit me bij je aan: waarom de boel laten verstieren door mensen die het je niet gunnen?

0-1 dus

SelmaDuim
0-2 Damon!

titan (crew)
0-4

aERodynamIC schreef:
Is altijd mijn houding geweest, had nu genoeg van het hypocriete gedoe van slechts enkelen.
Dus ik sluit me bij je aan: waarom de boel laten verstieren door mensen die het je niet gunnen?

Amen!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.