Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:55 uur
Toon1 schreef:
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.
Volgens mij is het gewoon beter dat we allemaal zwijgen over de irritaties en frustraties van bepaalde mensen hier en ze ofwel negeren, of er niet op ingaan. Ik stel voor dat we verdergaan met de KO, dat was leuker.

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:56 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 21:56 uur
Toon1 schreef:
Mee eens: we zijn het in het dagelijks leven ook wel gewend zullen we maar zeggen (jammer dat men dat hier ook niet beseft).....
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:01 uur
ebskia schreef:
Het probleem is eerlijk gezegd denk ik meer de manier waarop er op gereageerd wordt (en het feit DAT men hier zo snel hapt naar elke kritiek) en sommigen het hier daardoor juist pas verzieken door er pagina's over door te gaan zeuren. Ik kreeg ook meteen na één serieus (maar niet verkeerd) bedoeld berichtje zeikerige reacties dat ik de melige sfeer verpest had, en nu lees ik weer zo'n reacties. Ga er dan niet op in!
(quote)
Het probleem is eerlijk gezegd denk ik meer de manier waarop er op gereageerd wordt (en het feit DAT men hier zo snel hapt naar elke kritiek) en sommigen het hier daardoor juist pas verzieken door er pagina's over door te gaan zeuren. Ik kreeg ook meteen na één serieus (maar niet verkeerd) bedoeld berichtje zeikerige reacties dat ik de melige sfeer verpest had, en nu lees ik weer zo'n reacties. Ga er dan niet op in!
oke, daarom gaan we nu door!
4-4

0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:02 uur
We zijn allemaal even fout bezig, niemands schuld.
Gewoon doorgaan met jullie mannen en op naar de vrouwen!
Gewoon doorgaan met jullie mannen en op naar de vrouwen!
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:04 uur
3e ronde: tot 6, 1 verschil
1. Jeff Buckley Vs. Chet Baker
2. Evan Dando (Lemonheads) vs. Damon Albarn (Blur)
3. Ricky Martin vs. David Gahan
4. Aqualung vs. Robbie WIlliams
5. Eric Himan vs. Adam Levine (Maroon 5)
6. Junkie XL vs. Sakis Rouvas
7. Richard Ashcroft Vs. Eros Ramazotti
8. Danny Mommens (Vive La Fête) vs. Johnny Borrell (Razorlight)
9. Erik Glambek Bøe (Kings of Convenience) vs. Stuart Murdoch (Belle & Sebastian)
10. Michael Stipe vs. Tom Barman (dEUS)
11. Rias Baarda (2nd Place Driver) vs. Ernst Jansz
12. Rufus Wainwright vs. Morrissey
13. Jan De Campenaere (Venus in Flames) vs. Jack Johnson
14. Gabriel Rios vs. Serge Pizzorno (Kasabian)
15. Alex James (Blur) vs. Paolo Nutini
16. Matthew Bellamy (Muse) vs. Sufjan Stevens
1. Jeff Buckley Vs. Chet Baker
2. Evan Dando (Lemonheads) vs. Damon Albarn (Blur)
3. Ricky Martin vs. David Gahan
4. Aqualung vs. Robbie WIlliams
5. Eric Himan vs. Adam Levine (Maroon 5)
6. Junkie XL vs. Sakis Rouvas
7. Richard Ashcroft Vs. Eros Ramazotti
8. Danny Mommens (Vive La Fête) vs. Johnny Borrell (Razorlight)
9. Erik Glambek Bøe (Kings of Convenience) vs. Stuart Murdoch (Belle & Sebastian)
10. Michael Stipe vs. Tom Barman (dEUS)
11. Rias Baarda (2nd Place Driver) vs. Ernst Jansz
12. Rufus Wainwright vs. Morrissey
13. Jan De Campenaere (Venus in Flames) vs. Jack Johnson
14. Gabriel Rios vs. Serge Pizzorno (Kasabian)
15. Alex James (Blur) vs. Paolo Nutini
16. Matthew Bellamy (Muse) vs. Sufjan Stevens
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:11 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:14 uur
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:14 uur
Dames en heren ik stop voor nu: het gezeur kost me te veel negatieve energie. Als ik ook hier op deze site al voor mijn plek moet knokken hoeft het niet meer.
Ik heb er even genoeg van. Misschien morgen weer.
Ik heb er even genoeg van. Misschien morgen weer.
0
Electro_
geplaatst: 22 augustus 2006, 22:15 uur
jowietje schreef:
Ben ik dan JW
(quote)
Ben ik dan JW

Wat jij wil!

0
titan (crew)
geplaatst: 22 augustus 2006, 23:06 uur
Toch typisch dat diverse mensen hier beweren ons niet te willen storen, maar vervolgens toch een stekelig en zeurderig berichtje achterlaten. Ik ga gewoon lekker door met dit topic en hopelijk de anderen ook. Ik laat me niet kisten. Volgende!
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 23:16 uur
titan schreef:
Toch typisch dat diverse mensen hier beweren ons niet te willen storen, maar vervolgens toch een stekelig en zeurderig berichtje achterlaten. Ik ga gewoon lekker door met dit topic en hopelijk de anderen ook. Ik laat me niet kisten. Volgende!
Is altijd mijn houding geweest; had nu genoeg van het hypocriete gedoe van slechts enkelen.
Dus ik sluit me bij je aan: waarom de boel laten verstieren door mensen die het je niet gunnen?
0-1 dus
0
geplaatst: 22 augustus 2006, 23:17 uur
aERodynamIC schreef:
Is altijd mijn houding geweest, had nu genoeg van het hypocriete gedoe van slechts enkelen.
Dus ik sluit me bij je aan: waarom de boel laten verstieren door mensen die het je niet gunnen?
Is altijd mijn houding geweest, had nu genoeg van het hypocriete gedoe van slechts enkelen.
Amen!

* denotes required fields.

Vs. 

vs.