Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:42 uur
Kan me nog herinneren dat 'schattig' een benaming was die je koste wat kost wilde voorkomen
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:43 uur
lebowski schreef:
Kan me nog herinneren dat 'schattig' een benaming was die je koste wat kost wilde voorkomen
haha, das waar ja...ehm..lekker dan!
( en schattig is best leuk, stiekem dan )
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:48 uur
Drie heren uit de halve finales vallen in de categorie schattig (nee, dat heeft niet helemaal mijn voorkeur).
En die ene????? Dat is categorie onbegrijpelijk. Ook al die Puber-lowlands meisjes schijnen er mee weg te lopen
En die ene????? Dat is categorie onbegrijpelijk. Ook al die Puber-lowlands meisjes schijnen er mee weg te lopen

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:49 uur
ik kom net terug na een dag kindergekrijs, kan iemand me even inlichten... wie zijn de halve finalisten verder?
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:50 uur
aERo is chagrijnig omdat zijn lekkere dingen zijn weggestemd... 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:51 uur
Lin schreef:
lekker behulpzaam vriend!
*kijkt wel weer terug dan...*
lekker behulpzaam vriend!
*kijkt wel weer terug dan...*
Geloof me: ook ik heb dat gekrijs moeten verduren

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:52 uur
kan nooit zo erg zijn als je kleine vriendinnetje met de krullen in een pestbui de hele dag

0
Lin schreef:
oke, gezien...onvoorstelbaar zeg, dit resultaat
oke, gezien...onvoorstelbaar zeg, dit resultaat
Ik schaam me er wel een beetje voor. Hier kun je je toch niet mee vertonen?

0
aERodynamIC schreef:
(quote)

nee inderdaad
een buiten dat...zijn allemaal jongetjes...waar zijn de mannen ??
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:53 uur
aERodynamIC schreef:

Hoe lang ga je Johnny nog door het slijk halen?

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:53 uur
Toon1 schreef:
(quote)

Het lukte jou bij Ricky: dus ik hoop op hetzelfde succes

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:56 uur
Trouwens, ik zie nog altijd niet wat er mis is met wat jullie 'jongens' noemen. Hebben jullie dan liever van die gespierde veertigjarige mannen
Mooi is mooi, punt; of de persoon in kwestie nu jongensachtig is of jeugdig maakt toch niet uit. (Of het het leeftijdsverschil tussen de stemmers er dan zoveel mee te maken?
)
Mooi is mooi, punt; of de persoon in kwestie nu jongensachtig is of jeugdig maakt toch niet uit. (Of het het leeftijdsverschil tussen de stemmers er dan zoveel mee te maken?
)
0
hpvmars
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:57 uur
Lin schreef:
en buiten dat...zijn allemaal jongetjes...waar zijn de mannen ??
en buiten dat...zijn allemaal jongetjes...waar zijn de mannen ??
Om in de muziek te blijven:
Ladytron schreef:
They only want you when you're 17, when you're 21 you're no fun

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:58 uur
Ladytron schreef:

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 18:58 uur
Toon1 schreef:
Trouwens, ik zie nog altijd niet wat er mis is met wat jullie 'jongens' noemen. Hebben jullie dan liever van die gespierde veertigjarige mannen
)
)Ik heb meer met die (al dan wel of niet) gespierde veertigjarige mannen ja, absoluut. En zeer zeker niet met de jonkies.
Dat leeftijdsverschil kan er mee te maken hebben, alhoewel in de scene de jonkies ook door de ouderen over het algemeen wel gewaardeerd worden. Niet door mij in elk geval.
Maar Johnny vind ik ook echt niet mooi, dat komt er dan nog eens bij.
0
Ruby1966
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:06 uur
Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat Johnny mijn favoriet is..dus sorry Lin 

* denotes required fields.