Muziek / Muziekgames / Knappe Artiesten KO
zoeken in:
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:23 uur
Erik Glambek Bøe (Kings of Convenience) vs. Sufjan Stevens

0-1

0-1
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:27 uur
Mee eens, maar dit topic had toch wel de goede smaak van een gezonde heteroman kunnen gebruiken

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:27 uur
sufjan doet zn naam eer aan, zowel qua muziek als zn uitstraling 

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:28 uur
Tja, lebowski.................... zoals gezegd: de echt mooie kerels hebben al veel eerder het veld moeten ruimen.
Deze KO gaat hoe dan ook een zeer matige winnaar opleveren (terwijl er toch echt genoeg knapperds tussen hebben gezeten).
Echt blij kan ik er nu niet echt van worden helaas
Deze KO gaat hoe dan ook een zeer matige winnaar opleveren (terwijl er toch echt genoeg knapperds tussen hebben gezeten).

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:29 uur
Vooral dat zorgvuldig geregisseerde scheurtje in zijn shirt is om je suf te lachen.
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:31 uur
Ruby1966 schreef:
Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat Johnny mijn favoriet is..dus sorry Lin
Ik heb het nooit onder stoelen of banken gestoken dat Johnny mijn favoriet is..dus sorry Lin

Kijk, dat noem ik nu eens smaak hebben

2-3 trouwens!
0
lebowski schreef:
Vooral dat zorgvuldig geregisseerde scheurtje in zijn shirt is om je suf te lachen.
(quote)
haha, ja, zie t nu ook.... zou niet moeten mogen

0
aERodynamIC schreef:
Tja, lebowski.................... zoals gezegd: de echt mooie kerels hebben al veel eerder het veld moeten ruimen.

Alles is subjectief, Aero
, voor mij is deze KO alleszins geslaagd, met mijn twee favorieten in de halve finales 
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:32 uur
Toon1 schreef:
, voor mij is deze KO alleszins geslaagd, met mijn twee favorieten in de halve finales 
(quote)

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:33 uur
Gaat naast Lin zitten............en doet mee: 
Een mooie winnaar levert het voor mij niet op, wel blijft mijn verbazing over deze KO voor wat betreft het hele verloop ervan (helaas niet altijd even positief, maar gelukkig ook met een hoop lol).

Een mooie winnaar levert het voor mij niet op, wel blijft mijn verbazing over deze KO voor wat betreft het hele verloop ervan (helaas niet altijd even positief, maar gelukkig ook met een hoop lol).
0
Ruby1966
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:41 uur
*heeft grote screenprint gemaakt van Johnny voor boven haar bed*

0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:43 uur
0
geplaatst: 25 augustus 2006, 20:43 uur
* denotes required fields.