MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
Nu ben ik weer overgeslagen.

Dazzler en ik moeten nu dus beiden een album aangewezen krijgen.

Bij deze.

Deze plaat is volgens mij tamelijk moeilijk te vinden op internet etc, vandaar de laatste zin.

Aghora: zou jij voor mij Eclipse van Amorphis van een review willen voorzien?

Dazzler: Overtuig mij van Green van R.E.M.!

korenbloem schreef:
prima, ik zie hem vanzelf mijn kant op komen.

Hoe bedoel je: kan je er zelf aan geraken?
Ik vind hem niet meteen terug tussen mijn files.
Nog even geduld dan ... of je neemt gewoon deze:
Tori Amos - Little Earthquakes (1992)

wouter8 schreef:
Dazzler: Overtuig mij van Green van R.E.M.!

Ik hoor al meteen de machine gun intro van Orange Crush ...

wouter8 schreef:
Bij deze.

Deze plaat is volgens mij tamelijk moeilijk te vinden op internet etc, vandaar de laatste zin.

Aghora: zou jij voor mij Eclipse van Amorphis van een review willen voorzien?

Komt voor mekaar. Silent Waters vond ik wel een degelijke plaat, verder ken ik nog niets van Amorphis. De hoes is in ieder geval prachtig.

Mijn 'review' voor het album The Big Heat van Stan Ridgway is klaar. Het duurde even, omdat ik het album niet had, heb ik het maar 2de hands gekocht....geen spijt van trouwens

Als ik het goed heb, wijs ik er nu eentje toe aan Devoo..het is een beetje warrig voor mij nl..
Devoo zou jij voor mij, The Birth of Cool van Miles Davis willen voorzien van commentaar. Deze heb ik pas aangeschaft en ben benieuwd wat jij ervan vind...gezien John Coltrane je niet onbekend is.

ps. hoe plaats je trouwens een link naar het desbetreffende album in je bericht?

Heel blij dat ik hem nog eens mocht horen.
R.E.M. - Green (1988)

Madjack71 schreef:
Mijn 'review' voor het album The Big Heat van Stan Ridgway is klaar.
ps. hoe plaats je trouwens een link naar het desbetreffende album in je bericht?

Bovenaan het http adres selecteren, kopiëren en gewoon
in een bericht plakken, zo dus: Stan Ridgway - The Big Heat (1985)
Een heel goed geschreven en zelfs leerrijke recensie, Madjack71.

Madjack71 schreef:
Als ik het goed heb, wijs ik er nu eentje toe aan Devoo..het is een beetje warrig voor mij nl..

Dat heb ik in de gaten, ik ben namelijk overgeslagen

Madjack71

Kunnen we niet een trucje bedenken om het probleem
van de vergeten deelnemers op te lossen? ... Bijvoorbeeld
bij elke post die je doet de naam vermelden van de persoon
die aan de beurt is, zoals ik hierboven gedaan heb ...

Misschien zijn er betere ideetjes, maar 't is een poging.

Voor wouter8 volgt er eentje uit mijn eigen top 10.
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun (1987)

Ik ben heel benieuwd (Wouter gaf hem 4 sterren dacht ik).

Mijn review bij Pearl Jam - Binaural (2000) is af.

Dazzler is de laatste die iemand een album aanwijst dus nu mag ik hem iets aanwijzen, ik heb gekozen: Angelo Branduardi - Collezione (1986).

De volgende user, die zelf klaar is met zijn reviews, mag er mij nu een aanwijzen.

Rhythm & Poetry schreef:
Mijn review bij Pearl Jam - Binaural (2000) is af.

Dazzler is de laatste die iemand een album aanwijst dus nu mag ik hem iets aanwijzen, ik heb gekozen: Angelo Branduardi - Collezione (1986).

De volgende user, die zelf klaar is met zijn reviews, mag er mij nu een aanwijzen.

Fout ... ik heb alleen maar wouter8 die over het hoofd gezien werd voort geholpen.
Eigenlijk is het nu aan Madjack71 (zie mijn vorige post).

Maar ik los dat wel op en wijs Madjack zelf eentje aan dan.
Lou Reed - New York (1989)

Ik doe dan met plezier Branduardi ... de Italiaanse tovenaar.

Rhythm & Poetry schreef:

Wie wijst Rhythm & Poetry eentje aan?
Het is nu echt wel aan hem.

Mijn beschrijving van Tori Amos - Little Earthquakes

Ik wil Rhythm & poetry er wel een aanwijzen. Ik zie dat jullie soms ook andere albums aanwijzen die niet in de stem lijsten staan.
Ik weet misschien wel een mooi album voor hem

Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady (1963)

Ja ik ga graag in op albums die ik nog niet ken, dit lijkt mij een mooi album; ik zal het met plezier reviewen .

RedLightCityBoy
Na 20 dagen (sorry) is: John Cale - Paris 1919 af! Wie mag ik iets aanwijzen? en je mag mij gerust iets aanwijzen (ik hou van albums reviewen die ik nog niet ken). Ik sta open voor zowat elk genre (maar niet heavy-metal) a.u.b.

RedLightCityBoy schreef:
Na 20 dagen (sorry) is: John Cale - Paris 1919 af! Wie mag ik iets aanwijzen?

Korenbloem wacht op een plaat, dacht ik.

Ben blij dat je Paris 1919 uiteindelijk goed vindt.
Ik vind hem heerlijk poëtisch ... om te beluisteren bij een boek
wanneer je met de trein door Franse landschappen rijdt.

RedLightCityBoy
@Korenbloem: jij mag je 4.5* voor Wayne Shorter - Speak No Evil gaan reviewen, als je wilt. Als je een plaat wilt reviewen waar je nog niet op gestemt hebt dan heb ik deze voor je: Bark Psychosis - Codename: Dustsucker.

Wie o wie wijst mij iets aan?

dazzler schreef:
Voor wouter8 volgt er eentje uit mijn eigen top 10.
Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun (1987)

Consider it done

RedLightCityBoy, zou je mij A Natural Disaster van Anathema van een review willen voorzien? Ik ben benieuwd wat je er van vindt!

RedLightCityBoy
Komt voor de baker, ziet er goed uit. wie o wie kan ik iets aanwijzen?

Lukk0
Volgens mij is het niet de bedoeling dat jij nu iets aan iemand aan gaat wijzen, jij hebt immers Korenbloem al iets gegeven, waarop wouter8 jou Anathema aangewezen heeft. De volgende die hier nu weer mee wil doen, of klaar is met de zijne, mag hem (wouter8) dan weer iets aanwijzen.

RedLightCityBoy
O oke.

Ga dat lezen ... en luisteren als je de tijd hebt ...

Angelo Branduardi - Collezione (1986)

Sir Spamalot (crew)
korenbloem schreef:
(quote)

Mijn review van Tim Buckley - Lorca is klaar

Ik zie dat ik Sir Spamalot weer een album om te reviewen mag geven. Ik ben wel benieuwd naar je visie bij dit album:

Frank Zappa - The Best Band You Never Heard in Your Life (1991)

klaar!

Voor wouter8: Dream Theater - Images and Words

Lukk0
Mijn recensie van Lift Yr Skinny Fists Like Antennas To Heaven is hier te lezen.

Voor Sir Spamalot: wil je een stukje schrijven bij Brave van Marillion, ik zou wel eens willen weten wat ik van die band moet verwachten. Er staat al iets van jou als recensie aangevinkt, maar die ene regel mag wel iets uitgebreid worden.

Mijn review bij het album Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady (1963) is geschreven, wat een topplaat zeg nogmaals dank aan Korenbloem.

Dj2Jelle
Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het altijd moeilijk om iets zinnigs bij een jazzalbum te schrijven, want verstand van het genre heb ik absoluut niet. Moet dat dan? Nee, ook zonder verstand kan ik er met volle teugen van genieten en dat heb ik dan ook gedaan.

Dank Jelle

Lukk0 als jij het leuk vindt mag je Interpol - Turn on the Bright Lights van een review voorzien.

En als je iets heel anders wilt proberen mag je van mij DANGERDOOM - The Mouse and the Mask eens gaan reviewen.

Lukk0
Dan ga ik maar voor DANGERDOOM, je moet zo af en toe toch iets anders proberen dan alleen maar rock. Het lijkt me wel een interessant album en volgens mij vindt Kampf het ook goed, en als hij het kan waarderen kan ik dat vaak ook.

Wil er iemand mij een album aanwijzen?

Maar natuurlijk, zou jij voor mij een review willen plaatsen bij What's Going On van Marvin Gaye?

Met alle liefde .

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.