MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:
2-5 maar nipt ja

3-6 Na veel wikken en wegen, twee heel verschillende nummers, allebei uitblinkers in hun genre.

Ruby1966
3-7

DutchViking
4-8

goh Psycho Killer is ook alweer 30 jaar oud

nummers van vergelijkbare kwaliteit, maar dhr. Young heeft toch meer stempel op de 70's gedrukt dan Byrne cs

4-9

5-10, al snap ik niet wat er zo goed is aan Psycho Killer vergeleken met bv. bijna alles wat op More Songs of Fear Of Music staat.

Wat een toeval eigenlijk, ik heb deze middag net gestemd op More Songs (4*). Ik zie dat jouw stem eerst 1* was en nu 4,5*. Ben je dan plotsklaps een hevige fan geworden van Byrne en de zijnen of was die eerste stem een foutje?

sq
5-11

freddze schreef:
Wat een toeval eigenlijk, ik heb deze middag net gestemd op More Songs (4*). Ik zie dat jouw stem eerst 1* was en nu 4,5*. Ben je dan plotsklaps een hevige fan geworden van Byrne en de zijnen of was die eerste stem een foutje?

Die 1* was duidelijk een foutje, die plaat was bij de eerste luisterbeurt eerder een 5*.

6-15

2. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes vs. Joy Division - She's Lost Control

1-0

Ruby1966
1-2

titan (crew)
1-3

Benno
3-5

Marcel²
4-8

5-8

zou me helemaal scheel lachen als JD de 70's KO wint

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.