Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2007, 16:30 uur
3-6 Na veel wikken en wegen, twee heel verschillende nummers, allebei uitblinkers in hun genre.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 16:37 uur
goh Psycho Killer is ook alweer 30 jaar oud 
nummers van vergelijkbare kwaliteit, maar dhr. Young heeft toch meer stempel op de 70's gedrukt dan Byrne cs
4-9

nummers van vergelijkbare kwaliteit, maar dhr. Young heeft toch meer stempel op de 70's gedrukt dan Byrne cs
4-9
0
geplaatst: 3 januari 2007, 16:45 uur
5-10, al snap ik niet wat er zo goed is aan Psycho Killer vergeleken met bv. bijna alles wat op More Songs of Fear Of Music staat.
0
geplaatst: 3 januari 2007, 16:56 uur
Wat een toeval eigenlijk, ik heb deze middag net gestemd op More Songs (4*). Ik zie dat jouw stem eerst 1* was en nu 4,5*. Ben je dan plotsklaps een hevige fan geworden van Byrne en de zijnen of was die eerste stem een foutje? 

0
geplaatst: 3 januari 2007, 17:21 uur
freddze schreef:
Wat een toeval eigenlijk, ik heb deze middag net gestemd op More Songs (4*). Ik zie dat jouw stem eerst 1* was en nu 4,5*. Ben je dan plotsklaps een hevige fan geworden van Byrne en de zijnen of was die eerste stem een foutje?

Die 1* was duidelijk een foutje, die plaat was bij de eerste luisterbeurt eerder een 5*.

0
geplaatst: 3 januari 2007, 19:01 uur
6-15
2. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes vs. Joy Division - She's Lost Control
1-0
2. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes vs. Joy Division - She's Lost Control
1-0

* denotes required fields.