Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:07 uur
2-5
De versie van This mortal coil is veel mooier.
De versie van This mortal coil is veel mooier.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:07 uur
1-6 (ondanks dat de This Mortal Coil versie met Elizabeth Fraser oneindig veel mooier is
)
)
0
Ruby1966
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:10 uur
Die van This Mortal Coil is inderdaad erg mooi, maar ik vind die van Tim toch nog vele malen mooier dan dat nummer van ABBA
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:10 uur
254. Joni Mitchell - Amelia vs. Nick Drake - Northern Sky
0-1 Ik heb meneer Drake helemaal ontdekt!
0-1 Ik heb meneer Drake helemaal ontdekt!

0
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:18 uur
El Ninjo schreef:
1-6 (ondanks dat de This Mortal Coil versie met Elizabeth Fraser oneindig veel mooier is
)
)Dat schijnen er meer te vinden maar ik snap er niks van. Frazer bakt er echt niks van vergeleken met Buckley. Ze klinkt haast vermoeid ("Is dit liedje nou nóg niet afgelopen?"). Ook de begeleiding is gewoon minder (die prachtige gitaar van het origineel is bijna afwezig en waar zijn die sirenes?). Draak van een cover.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:22 uur
Paalhaas schreef:
Dat schijnen er meer te vinden maar ik snap er niks van. Frazer bakt er echt niks van vergeleken met Buckley. Ook de begeleiding is gewoon minder (die prachtige gitaar van het origineel is bijna afwezig en waar zijn die sirenes?). Draak van een cover.
(quote)
Dat schijnen er meer te vinden maar ik snap er niks van. Frazer bakt er echt niks van vergeleken met Buckley. Ook de begeleiding is gewoon minder (die prachtige gitaar van het origineel is bijna afwezig en waar zijn die sirenes?). Draak van een cover.
Gelukkig dat smaken verschillen

0
geplaatst: 23 oktober 2006, 17:40 uur
255. Van Halen - Somebody Get Me A Doctor vs. Dan Hartman - Instant Replay
* denotes required fields.