MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:

Ruby1966
0-3

Marcel²
1-5

Ruby1966
Marcel Jongeneel schreef:
1-5

titan (crew)
2-5

De versie van This mortal coil is veel mooier.

1-6 (ondanks dat de This Mortal Coil versie met Elizabeth Fraser oneindig veel mooier is )

2-7 Makkelijker krijg je ze niet.

Ruby1966
Die van This Mortal Coil is inderdaad erg mooi, maar ik vind die van Tim toch nog vele malen mooier dan dat nummer van ABBA

254. Joni Mitchell - Amelia vs. Nick Drake - Northern Sky

0-1 Ik heb meneer Drake helemaal ontdekt!

Ruby1966
0-2

0-3 Sorry Joni.

El Ninjo schreef:
1-6 (ondanks dat de This Mortal Coil versie met Elizabeth Fraser oneindig veel mooier is )

Dat schijnen er meer te vinden maar ik snap er niks van. Frazer bakt er echt niks van vergeleken met Buckley. Ze klinkt haast vermoeid ("Is dit liedje nou nóg niet afgelopen?"). Ook de begeleiding is gewoon minder (die prachtige gitaar van het origineel is bijna afwezig en waar zijn die sirenes?). Draak van een cover.

Paalhaas schreef:
(quote)

Dat schijnen er meer te vinden maar ik snap er niks van. Frazer bakt er echt niks van vergeleken met Buckley. Ook de begeleiding is gewoon minder (die prachtige gitaar van het origineel is bijna afwezig en waar zijn die sirenes?). Draak van een cover.

Gelukkig dat smaken verschillen

Omayyad
0-5

Stemmer gezocht

Ik vroeg om een stemmer, geen passer

Ik stem ervoor om te passen.

Hopla friek. Tevreden?

255. Van Halen - Somebody Get Me A Doctor vs. Dan Hartman - Instant Replay

Marcel²
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 20:32 uur

geplaatst: vandaag om 20:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.