MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO

zoeken in:
tondeman
6-3

Ruby1966
Omayyad en Ruby.....Kasperbert en friek..

die PF weet wat

Kasperbert schreef:
Sorry, maar ik vind het een wereldband... Er zijn (vind ik dan) weinig nummers van bands die de betere nummers van Pink Floyd overtreffen... Het is niet zo dat ik er op stem puur omdat het Pink Floyd is.

En wat betreft die smaak, ik zie dat jij veel bands die ik geniaal vind zoals Metallica of Anathema ook niet echt kan waarderen

Pink Floyd heeft zo zijn aardige nummers, maar ook veel troep vind ik. Dat is idd smaken verschillen. En wat betreft Anathema en Metallica, ik heb daar nog nooit op gestemd, dus hoe je daar bij komt? Maar ieder zijn ding. Maar ik vond het gewoon opvallend dat je alleen maar Pink Floyd stemt en dat ik je verder hier nooit zag, dat valt op, vandaar....

Omayyad
Ruby1966 schreef:
Omayyad en Ruby.....Kasperbert en friek..

die PF weet wat

Achja...

musicfriek schreef:
(quote)

Pink Floyd heeft zo zijn aardige nummers, maar ook veel troep vind ik. Dat is idd smaken verschillen. En wat betreft Anathema en Metallica, ik heb daar nog nooit op gestemd, dus hoe je daar bij komt? Maar ieder zijn ding. Maar ik vond het gewoon opvallend dat je alleen maar Pink Floyd stemt en dat ik je verder hier nooit zag, dat valt op, vandaar....

Volgens mij kom ik hier wel vaker en volgens mij ben jij altijd iemand die hard roept dat nummers als One of Fade to Black er zo snel mogelijk uit moeten rollen. Tevens zie ik ook dat je Anathema - Alternative 4 welgeteld 1* hebt gegeven

En nu stel ik voor om er over op te houden, aangezien ik geen zin heb om zoiets onbenulligs ruzie te gaan schoppen.

Kasperbert schreef:
(quote)

Volgens mij kom ik hier wel vaker en volgens mij ben jij altijd iemand die hard roept dat nummers als One of Fade to Black er zo snel mogelijk uit moeten rollen. Tevens zie ik ook dat je Anathema - Alternative 4 welgeteld 1* hebt gegeven

En nu stel ik voor om er over op te houden, aangezien ik geen zin heb om zoiets onbenulligs ruzie te gaan schoppen.

Oh??? Apart... nooit gehoord, zal wel foutje zijn dan En ik roep helemaal niet dat dat soort nummers er geijk uit moeten (omdat ik het misschien 1 keer ergens in een topic gezegd heb??? dat ik 1 nummer niet goed vind???)

En zoveel vaker kwam je hier niet (en een friek weet dat ) Okee, ik hou erover op. Back to the game

musicfriek schreef:
(quote)

Oh??? Apart... nooit gehoord, zal wel foutje zijn dan En ik roep helemaal niet dat dat soort nummers er geijk uit moeten (omdat ik het misschien 1 keer ergens in een topic gezegd heb??? dat ik 1 nummer niet goed vind???)

En zoveel vaker kwam je hier niet (en een friek weet dat ) Okee, ik hou erover op. Back to the game

23. Neil Young & Crazy Horse - Danger Bird vs. King Crimson - One More Red Nightmare

stand: 6-3

Ruby1966
24. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You

1-0 joehoe, Omayyad

4-0 nipt

musicfriek schreef:
Nou, die van Doors kan ik goed hebben, maar die van Cure????? Ze hebben ongeveer 104 beter dan deze....

Nee hoor, na A Forest hun allerbeste

5-0 ruim

fredpit
5-2

Arno schreef:
(quote)

Nee hoor, na A Forest hun allerbeste

eh, 5-1 was dat dus

25. The Rolling Stones - Wild Horses vs. Neil Young - Old Man

0-1

0-2!!

tondeman
0-3

Ruby1966
0-4

fredpit
0-5

Allebei geweldige klassiekers omdat ome Neil toch wel doorgaat

1-5

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.