Muziek / Muziekgames / Jaren 70 KO
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 27 december 2006, 23:09 uur
Omayyad en Ruby.....Kasperbert en friek..
die PF weet wat
die PF weet wat

0
geplaatst: 27 december 2006, 23:09 uur
Kasperbert schreef:
Sorry, maar ik vind het een wereldband... Er zijn (vind ik dan) weinig nummers van bands die de betere nummers van Pink Floyd overtreffen... Het is niet zo dat ik er op stem puur omdat het Pink Floyd is.
En wat betreft die smaak, ik zie dat jij veel bands die ik geniaal vind zoals Metallica of Anathema ook niet echt kan waarderen
Sorry, maar ik vind het een wereldband... Er zijn (vind ik dan) weinig nummers van bands die de betere nummers van Pink Floyd overtreffen... Het is niet zo dat ik er op stem puur omdat het Pink Floyd is.
En wat betreft die smaak, ik zie dat jij veel bands die ik geniaal vind zoals Metallica of Anathema ook niet echt kan waarderen

Pink Floyd heeft zo zijn aardige nummers, maar ook veel troep vind ik. Dat is idd smaken verschillen. En wat betreft Anathema en Metallica, ik heb daar nog nooit op gestemd, dus hoe je daar bij komt? Maar ieder zijn ding. Maar ik vond het gewoon opvallend dat je alleen maar Pink Floyd stemt en dat ik je verder hier nooit zag, dat valt op, vandaar....
0
geplaatst: 27 december 2006, 23:12 uur
musicfriek schreef:
Pink Floyd heeft zo zijn aardige nummers, maar ook veel troep vind ik. Dat is idd smaken verschillen. En wat betreft Anathema en Metallica, ik heb daar nog nooit op gestemd, dus hoe je daar bij komt? Maar ieder zijn ding. Maar ik vond het gewoon opvallend dat je alleen maar Pink Floyd stemt en dat ik je verder hier nooit zag, dat valt op, vandaar....
(quote)
Volgens mij kom ik hier wel vaker en volgens mij ben jij altijd iemand die hard roept dat nummers als One of Fade to Black er zo snel mogelijk uit moeten rollen. Tevens zie ik ook dat je Anathema - Alternative 4 welgeteld 1* hebt gegeven

En nu stel ik voor om er over op te houden, aangezien ik geen zin heb om zoiets onbenulligs ruzie te gaan schoppen.
0
geplaatst: 27 december 2006, 23:15 uur
Kasperbert schreef:
Volgens mij kom ik hier wel vaker en volgens mij ben jij altijd iemand die hard roept dat nummers als One of Fade to Black er zo snel mogelijk uit moeten rollen. Tevens zie ik ook dat je Anathema - Alternative 4 welgeteld 1* hebt gegeven
En nu stel ik voor om er over op te houden, aangezien ik geen zin heb om zoiets onbenulligs ruzie te gaan schoppen.
(quote)

Oh??? Apart... nooit gehoord, zal wel foutje zijn dan
En ik roep helemaal niet dat dat soort nummers er geijk uit moeten (omdat ik het misschien 1 keer ergens in een topic gezegd heb??? dat ik 1 nummer niet goed vind???) En zoveel vaker kwam je hier niet (en een friek weet dat
) Okee, ik hou erover op. Back to the game 
0
geplaatst: 27 december 2006, 23:16 uur
musicfriek schreef:
En ik roep helemaal niet dat dat soort nummers er geijk uit moeten (omdat ik het misschien 1 keer ergens in een topic gezegd heb??? dat ik 1 nummer niet goed vind???)
En zoveel vaker kwam je hier niet (en een friek weet dat
(quote)
En ik roep helemaal niet dat dat soort nummers er geijk uit moeten (omdat ik het misschien 1 keer ergens in een topic gezegd heb??? dat ik 1 nummer niet goed vind???) En zoveel vaker kwam je hier niet (en een friek weet dat

23. Neil Young & Crazy Horse - Danger Bird vs. King Crimson - One More Red Nightmare
stand: 6-3
0
Ruby1966
geplaatst: 28 december 2006, 00:34 uur
24. Pink Floyd - Wish You Were Here vs. Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You
1-0 joehoe, Omayyad
1-0 joehoe, Omayyad

0
geplaatst: 28 december 2006, 00:37 uur
musicfriek schreef:
Nou, die van Doors kan ik goed hebben, maar die van Cure????? Ze hebben ongeveer 104 beter dan deze....
Nou, die van Doors kan ik goed hebben, maar die van Cure????? Ze hebben ongeveer 104 beter dan deze....

Nee hoor, na A Forest hun allerbeste

0
geplaatst: 28 december 2006, 00:55 uur
25. The Rolling Stones - Wild Horses vs. Neil Young - Old Man
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 december 2006, 00:57 uur
Allebei geweldige klassiekers omdat ome Neil toch wel doorgaat 
1-5

1-5
* denotes required fields.