MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Progrock albums KO

zoeken in:
Omayyad
Kasperbert schreef:
Ik ben net begonnen met The Moody Blues. Ik moet ook zeggen dat het me wel erg goed bevalt . Maar of het beter dan Rush is zullen we nog eventjes moeten zien....

We gaan het toch niet meemaken dat uitgerekend jij (als fervent liefhebber van progmetal) tegen de 'moeder van alle progressieve metal' gaat stemmen?

Omayyad schreef:
(quote)

We gaan het toch niet meemaken dat uitgerekend jij (als fervent liefhebber van progmetal) tegen de 'moeder van alle progresieve metal' gaat stemmen?

Wie weet Frans, wie weet....

Edit: het kon uiteindelijk inderdaad toch wel eens Rush gaan worden, het Efteling gehalte van The Moody Blues is me toch net iets te hoog.

5.1 Rush - A farewell to kings --- Moody blues - Days of future passed (15 juni 2007, 19:24 uur)

5-4*

Maar ik heb nu wel zin om naar de Efteling te gaan

5.1 Rush - A farewell to kings --- Moody blues - Days of future passed (15 juni 2007, 19:24 uur)

5-5!

Omayyad
5.1 Rush met enige moeite en wellicht mede door de 24-uursregel door naar de zesde ronde ten koste van Moody blues

Omayyad
5.02 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Rush - Hemispheres (16 juni 2007, 19:46 uur)

1-0

1-1

1-2, overduidelijk . Queensrÿche klinkt me nog altijd in de oren als een slechte kruising tussen Dream Theater en Iron Maiden

2-2

Slechter dan Iron Maiden? Is dat mogelijk ?
Overigens was Queensrÿche er al ongeveel gelijktijdig met Iron Maiden en er zelfs voor DT....

Kasperbert schreef:
2-2

Jullie zijn wel lekker bezig

Kasperbert schreef:
2-2

Overigens was Queensrÿche er al ongeveel gelijktijdig met Iron Maiden en er zelfs voor DT....

Nou, er zit een kern van waarheid in, dat moet gezegd worden: een band die een kruising is van DT met andere band is idd nix

5.02 Queensrÿche - Operation: mindcrime --- Rush - Hemispheres (16 juni 2007, 19:46 uur)

5-2

6-2

6-3

6-4

voltazy
7-4

3 Jethro tull - Thick as a brick --- Waters, Roger - Amused to death (17 Juni 2007 16:31)

0-1

1-1

2-1, maar wel met heel veel pijn in het hart

Omayyad
5.03 Jethro tull - Thick as a brick --- Waters, Roger - Amused to death (17 Juni 2007 16:31)

2-2

ik ken ze allebei dus mag ik oordelen

2-3

5.03 Jethro tull - Thick as a brick --- Waters, Roger - Amused to death (17 Juni 2007 16:31)

3-4

4-4

4-5

4-6

Roger Waters verrassend genoeg door.

4 Änglagård - Hybris --- Radiohead - OK computer

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 00:27 uur

geplaatst: vandaag om 00:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.