MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock Out: Albums (Versie 2)

zoeken in:
1-1 allebei geweldig Pink Floyd gaat toch winnen dus.....

Harco
2-2.

Feeder
2-3

Ruby1966
2-6

Pink Floyd

Ruby1966
7. U2 - The Joshua Tree vs. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever

0-1

tondeman
5-2

5-4

Misschien vind ik die U2-hype nog wel ernstiger dan die Radiohead-hype..... Ik snap ook van U2 niet wat er nou zo bijzonder aan is

5-5!

Kasperbert schreef:
5-4

Misschien vind ik die U2-hype nog wel ernstiger dan die Radiohead-hype..... Ik snap ook van U2 niet wat er nou zo bijzonder aan is

Toch maar eens Under A Blood Red Sky beluisteren dan

6-5

Omayyad
6-6

Omayyad
the viking schreef:
1-1 allebei geweldig Pink Floyd gaat toch winnen dus.....

Huh...

Kasperbert schreef:
5-4

Check de geboortedata van de U2 stemmers maar eens voor de gein.... allemaal begin jaren 70 U2 was zeker voor die tijd (toen die groep puber was begin 80) behoorlijk geniaal. En The Joshua Tree was voor velen de grote klapper na The Unforgettable Fire (waarmee ze hun echte grote doorbraak maakte). The Joshua Tree is een album waarop destijds miljoenen mensen met smart zaten te wachten... Als je in 1987 geboren bent heb je dat allemaal gemist en de magie van U2 niet meegekregen denk ik. U2 is een stuk gewoner tegenwoordig.

Klopt helemaal Reptile.

Ruby1966
Bij mij niet helemaal..The Unforgettable Fire vond ik nog een geweldig album, maar The Joshua Tree was voor mij een tegenvaller en daarmee het keerpunt....maar ik had er inderdaad wel met smart op zitten wachten

Klopt helemaal met dien verstande dat ik uit de jaren 60 stam

Sheplays
reptile71 schreef:

U2 - 6x

Sheplays
Ruby1966 schreef:
Bij mij niet helemaal..The Unforgettable Fire vond ik nog een geweldig album, maar The Joshua Tree was voor mij een tegenvaller en daarmee het keerpunt....maar ik had er inderdaad wel met smart op zitten wachten

...en miljoenen met jou!

Ruby1966 schreef:

You Too

the viking schreef:
Klopt helemaal met dien verstande dat ik uit de jaren 60 stam
Ja ok, maar kijk zelf maar eens, de meeste zijn van begin 70.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:21 uur

geplaatst: vandaag om 22:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.