MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Gothic KO

zoeken in:
2-1 phoeh..

Sheplays
3-1

4-1, al direct een hele moeilijke

Sheplays
exilheRating!

luisteraart
5-1

luisteraart
02: Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat VS The Call - The Woods

Sheplays
1 - 0

3-2 Vraag me af of iedereen The Woods kent?

Link: http://shopping.yahoo.com/p:Into%20the%20Woods:1921002638

Ik alvast wel. Is een schitterend nummer! Maar met de Mercy Seat heb ik iets meer, alhoewel ik dat niet echt gothic vind...

3-3 Mercy Seat is wel beter maar geen goth

Maar ja, hij staat nu eenmaal tussen deze KO, dus als ik 'm beter vind, ben ik wel verplicht om erop te stemmen. 't Is sterker dan mezelf

Maar 't zou idd wel lullig zijn mocht een niet gothic nummer zo deze KO winnen.

Zit net toevallig te luisteren naar 'Dreadful Shadows - Regeneration'. Dat is pas goth

Kan iemand mij uitleggen hoe dit nou werkelijk werkt want ik dacht dat we tot de 5 gingen nu en je dus geen 3-3 meer kon zetten (dacht dat de optelling 5 moest zijn dan). Ik ben nog niet bekend met dit systeem. In dit tempo zijn we wsl van de zomer wel klaar

Ik denk dat als je gothic niet zo breed zou nemen, dat je dan kans hebt dat we over een jaar nog met de KO bezig zijn.

Hierdoor is hij wel toegankelijker geworden en nodigt het meer mensen uit om mee te doen.

De eerste die 5 punten heeft is door.

En je mag maar 1 x per stemronde natuurlijk... volgende ronde is de helft van de nummers over en dan doen we weer hetzelfde, daarna die winnaars weer hetzelfde maar dan minimaal met 2 punten verschil eindigen... geloof dat ik het zo goed begrijp?

Ja, daar komt het wel op neer; meestal is wat later in de KO tot de 6 punten; finale vaak tot de 10.

2. Nick Cave & The Bad Seeds - The Mercy Seat VS The Call - Into the Woods

3-3

3. Modern English - 16 Days VS Anne Clark - Our Darkness

0-1

Sheplays
0-4

4. Dies Natalis - Rain VS Hocico - Untold Blasphemies

0-1 (Kende het nog niet; heeft wat weg van Front 242)

Geen Alice van de Sisters of Mercy

Arno schreef:
Geen Alice van de Sisters of Mercy

Inderdaad een misser!

Gast
geplaatst: vandaag om 17:43 uur

geplaatst: vandaag om 17:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.